آموزشدیجیتال مارکتینگسئو

ابزار های دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر

یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش ها، بهینه کردن سایت است.(البته میتونید کمی خرج کنید و سریعتر بهینه سازی کنید و رتبه سایت خودتان را بالا ببرید در موتور هاس جستجوگر گوگل،بینگ،یا…) شما در صورتی میتوانید به درامد و سود دست یابید که بتواند در گوگل دیده شوید.برای دیده شدن در گوگل،شما باید سایت را بهینه کنید که در در مورد این موضوع(سئو) میتوانید اینجا مطالعه نمایید.این روش از لحاظ کار آمدی با هیچ روش دیگری قابل مقایسه نیست و دوام بهتر و بیشتری دارد.

بازاریابی محتوا (content marketing)

این روش هم به گونه ای با سود در ارتباط است.شما با تولید محتوای خوب میتوانید با کسب و کار خود تبلیغ کنید.محتوای خوب مثل ویروس در اینترنت منتشر میشود و ترافیک سایت را بالا میبرد.در تولید محتوا فقط به نوشتن متن متکی نباشید.ویدئو های خوب تولید کنید و ضمیمه محتوا کنید.

شبکه های اجتماعی (social media)

در دیجیتال مارکتینگ از قدر و گستردگی شبکه های اجتماعی غفلت نکنید.امروزه شبکه های اجتماعی به بخش جدایی ناپذیر زندگی اسان ها تبدیل شده اند و هر فردی در چندین شبکه عضویت دارد و فعالیت میکند.برنابراین میتوانید به راحتی خود را به افزاد مختلف بشناسانید.

بازاریابی ایمیلی (email marketing)

بازاریابی ایمیلی یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی بوده است اما هوز هم قدرت سابق خود را حفظ کرده است.با استفاده از ایمیل های قدرتمند میتوانید بخشی از مشتریان خود را از این طریق به دست اورید. تولید و انتشار این وع ایمیل نیاز به داشتن اگاهی از ظرفیت های بازاریابی ایمیلی تولید محتوا دارد.

بازاریابی ویدیئویی (video marketing)

حتما تا به حال بار ها در سایت آپارات ویدئو ای را مشاهده کرده اید ضمن آموزش مهارتی به شما،تخصص یا سایتی را تبلیغ میکند.دیدن یک ویدیو خوب بهتر و سریع تر از چند صفحه مطلب به شما اموزش میدهد. از نوع تبلیغ هم غفلت نکنید.در کنار آموزش میتوانید برای سایت خود مشتری جذب کنید.با گسترده شدن اینترنت پر سرعت در کشور،شما باید بخشی از بازاریابی خود را به این بخش هدایت کنید و حضوری پررنگ در سایت هایی مثل اپارات داشته باشید.
پاپا سرور دوست شما

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
Aliquam sem, quis odio Praesent commodo dictum Aenean vulputate, Curabitur