آموزشوردپرس

9 افزونه برتر آزمون آنلاین برای وردپرس (2021)

best quiz plugins for wordpress

آیا به دنبال بهترین افزونه های آزمون آنلاین برای وب سایت وردپرس خود هستید؟

در این مقاله ، ما بهترین افزونه های آزمون آنلاین  را برای وردپرس انتخاب کرده ایم که به شما کمک می کند کاربران خود را درگیر کنید و زمان صرف شده در سایت خود را افزایش دهید.

1.Formidable Forms

Formidable Forms پیشرفته ترین افزونه فرم ساز وردپرس در بازار است. همراه با یک سازنده فرم کشیدن و رها کردن ساده اما این افزونه  قدرتمند به شما کمک می کند فرم هایی فراتر از فرم های تماس ساده ایجاد کنید.

مجهز به الگوهای فرم قدرتمند ،  می توانید با یک فرم خالی شروع کنید و آزمون آنلاین خود را از ابتدا بسازید.

می توانید آزمونهایی ایجاد کنید که به طور خودکار امتیاز می گیرند یا مقیاس درجه بندی خود را ایجاد کنید. پس از ارسال یک مسابقه توسط کاربر ، این گزینه برای ارسال ایمیل به نمره یا نمایش آن در یک پیام موفقیت وجود دارد.

بعلاوه ، روشهای مختلفی برای قالب بندی نمره آزمون آنلاین وجود دارد ، از جمله شمارش کل پاسخ ، نمره نامه ، درصد پاسخهای صحیح و موارد دیگر….

2. LearnDash

LearnDash یکی از بهترین افزونه های LMS وردپرس در بازار است. این افزونه  دارای یک ویژگی مسابقه قدرتمند است که به شما امکان میدهد هر نوع آزمون آنلاین  مورد نیاز خود را ایجاد کنید.

دارای چندین نوع آزمون مختلف از جمله : تک گزینه ای ، چند گزینه ای ، متن آزاد ، مرتب سازی ، تطبیق ، مقاله ، پر کردن جای خالی ، و بررسی.

برخی از ویژگی های دیگر عبارتند از: آزمونهای زمان دار ، سوالات تصادفی ، بانک سوالات ، آزمونهای چند صفحه ای ، تلاش های محدود و موارد دیگر. حتی می توانید رسانه را به هر یک از گزینه های پرسش و پاسخ اضافه کنید.

گزینه های آزمون  ارسال شامل هدایت مجدد ، پیام ها ، نمایش نتایج آزمون در چندین سبک ، تابلوی امتیازات ، گواهینامه ها و سطح است.

چه در حال فروش دوره های آنلاین باشید و چه در ایجاد محتوای ویروسی ، LearnDash یکی از انعطاف پذیرترین افزونه های آزمون وردپرس برای انواع آزمونها است.

3. Interact Quiz Maker

Interact Quiz Maker یک برنامه قدرتمند مبتنی بر وب برای تولید آزمونهای ویروسی و استفاده از آنها برای تولید سرنخ ، ایجاد پیگیری رسانه های اجتماعی ، ایجاد ترافیک و بهبود تبدیل ها است.

این افزونه آزمونهای بسیار تعاملی با یک سازنده آزمون با کشیدن و رها کردن بسیار جذاب ایجاد کنید.

شما می توانید سبک ها ، رنگ ها ، طرح ها و بیش از 800 قالب آزمون  آماده برای استفاده را انتخاب کنید.

این از شاخه های مسابقه پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد سوالات را بر اساس پاسخ کاربر به سوالات قبلی نشان دهید. شما میتوانید از سیستم امتیازدهی آنها استفاده کنید تا در انتها به راحتی نتایج را نشان دهید.

می تواند به راحتی با استفاده از یک کد کوتاه ساده به سایت شما اضافه شود و به زیبایی با نرم افزار ایمیل مارکتینگ و CRM شما ادغام شود .

4. WP Quiz

WP Quiz یکافزونه آزمون آنلاین  انعطاف پذیر و با کاربرد آسان برای وردپرس است. با سه نوع آزمون ارائه میشود: چیزهای بی اهمیت ، شخصیت و کارت های تلنگر.

می توانید به سوالات و پاسخ های خود تصاویر اضافه کنید ، به کاربران اجازه دهید آزمون ها را دوباره راه اندازی کنند ، نتایج را در پایان نشان دهند و موارد دیگر.

مسابقه WP با دو گزینه طراحی ارائه میشود: مسابقه چند صفحه ای یا تک صفحه ای. شما توانایی پیمایش خودکار و افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی را دارید .

نسخه حرفه ای از پلاگین اجازه میدهد تا شما را به زور به کاربران برای انجام یک عمل به مشاهده نتایج، پرسش و پاسخ تصادفی، تایمر شمارش معکوس و نمایش تبلیغات .

5. Quiz And Survey Master

Quiz and Survey Master یک افزونه آنلاین  انعطاف پذیر مسابقه و نظرسنجی وردپرس است . این افزونه قدرتمند دو در یک ممکن است در اطراف لبه ها کمی خشن به نظر برسد ، اما با ویژگی های عالی و مستندات گسترده آن را جبران میکند.

این از انواع مختلفی از سوالات از جمله چند گزینه ای ، درست و غلط ، جای خالی و موارد دیگر را پشتیبانی میکند.

همچنین به شما امکان می دهد چندین صفحه نتیجه ایجاد کنید ، بنابراین می توانید آنها را بر اساس امتیاز کاربر سفارشی کنید. همراه با پشتیبانی ایمیل ، گواهینامه ها ، تابلوهای امتیازات ، نکات ، جعبه های نظر و موارد دیگر….

6. Quiz Cat

Quiz Cat یک افزونه رایگان آزمون آنلاین وردپرس با رابط کاربری آسان و گزینه های عالی برای ایجاد آزمونهای ویروسی برای وب سایت شما است.

به شما امکان میدهد به هر سوال و پاسخ تصاویر اضافه کنید. همچنین میتوانید برای آرمون آنلاین خود صفحه شروع و پایان ایجاد کنید.

به هر پاسخ میتوان امتیاز داد و مقدار امتیاز اختصاص داد. اگر در حال ایجاد یک مسابقه درست و غلط برای بازدیدکنندگان هستید ، این میتواند مفید باشد.

7. HD Quiz

HD Quiz یکی دیگر از افزونه های جذاب عالی آزمون آنلاین برای وبلاگ وردپرس شما است ،به شما امکان می دهد آزمونهای نامحدودی با تعداد پرسش و پاسخ به تعداد مورد نیاز خود ایجاد کنید.

همچنین می توانید از تصاویر GIF به همراه سوالات و پاسخ های خود برای تعامل و سرگرمی بیشتر آنها استفاده کنید.

سایر ویژگی های قابل توجه شامل تایمر مسابقه ، نکات راهنمای سوال برای نکات ، به اشتراک گذاری اجتماعی ، استفاده از تصاویر به عنوان پاسخ ، امتیازدهی و موارد دیگر است.

8. ARI Stream Quiz

مسابقه جریان ARI به شما امکان میدهد با جمع آوری آدرس ایمیل و نام کاربری از آزمونهایی برای تولید سرب استفاده کنید.

این برنامه از ادغام با MailChimp و سایر ارائه دهندگان خدمات بازاریابی ایمیل پشتیبانی میکند. به غیر از تولید سرب ، سازنده آزمون واقعی دارای رابط کاربری آسان برای ساخت آزمونهای شما است.

این برنامه برای عملکرد سریعتر از AJAX استفاده میکند ، دارای چندین موضوع ، یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی ، پشتیبانی از Open Graph و موارد دیگر است.

9. Chained Quiz

Chained Quiz یک افزونه آزمون آنلاین وردپرس با ویژگی منطق شرطی است که در آن سوال بعدی در آزمون به پاسخ کاربر به سوالات قبلی بستگی دارد.

این افزونه آنلاین وردپرس به شما امکان می دهد آزمونهای شخصیتی بسیار تعاملی ایجاد کنید که به صورت پویا تغییر میکنند.

از پاسخ های چند گزینه ای ، تک گزینه ای و انشایی پشتیبانی میکند. میتوانید به هر پاسخ صحیح امتیازبندی کنید و تصمیم بگیرید که وقتی کاربر پاسخی را انتخاب کرد چه کاری انجام دهد.

بهترین افزونه آزمون وردپرس کدام یک است؟

پس از بررسی هر یک از این افزونه ها ، ما معتقدیم که Formidable Forms ، LearnDash و TryInteract جامع ترین راه حل های ساخت آزمون آنلاین در بازار هستند.

اگر به دنبال یک راه حل برای اضافه کردن آزمونهای آنلاین  به وردپرس و ویژگی های فرم سازی پیشرفته هستید ، ما به شما توصیه می کنیم که با Formidable Forms همراه باشید .

اگر میخواهید روشی ساده برای ایجاد آزمونهای تعاملی در وب سایت دوره داشته باشید ، LearnDash یک گزینه عالی است.

اگر به دنبال ایجاد آزمون های آنلاین  ویروسی به سبک Buzzfeed هستید ، TryInteract گزینه مناسبی برای آن است زیرا با بسیاری از الگوهای آماده برای استفاده همراه است.

گردآوری:گروه هاست و طراحی سایت پاپا سرور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
efficitur. Aenean at ipsum id libero. et, libero