آموزشسرور

هاست پایتون چیست

هاست که از زبان برنامه نویسی پایتون پشتیبانی می کند و پایتون را روی وب سرور نصب می شود ، به عنوان میزبان Python نامیده می شود. میزبان وب برنامه های انحصاری را برای تسهیل توسعه دهندگان با انعطاف پذیری و آزادی کدگذاری در زبان ارائه می دهد. هاست پایتون نیاز به استفاده از CGI و SSH با پشتیبانی از CGI و همچنین mod_wsgi دارد. میزبانانی که از پایتون پشتیبانی می کنند از هاست پایتون مداوم پشتیبانی می کنند.

این امر خواستار استفاده از دسته بالاتری از برنامه های میزبانی مانند VPS یا برنامه میزبانی اختصاصی است . برنامه های افزودنی پایتون توانایی کدگذاری در C یا C ++ را دارند و می توانند از طریق برنامه های مبتنی بر جاوا اداره شوند . کاربران می توانند با تسریع در توسعه به بسته های از قبل پیکربندی شده دسترسی پیدا کنند و هزینه ها را کاهش دهند. به منظور تبدیل مطالب به پروژه ها ، برنامه نویسان می توانند به راحتی به پایگاه داده دسترسی پیدا کنند.

چرا میزبانی پایتون؟

هاست پایتون امکان سازگاری عالی برای توسعه وب را فراهم می کند و استفاده از پایتون را در برنامه های سطح بالا تضمین می کند. پایتون در پردازش داده های گسترده در محیط های علمی و فناوری پیشرفته همکاری می کند. میزبانی Python ترکیب برنامه نویسی ساخت یافته و یک رویکرد مبتنی بر شی object را تسهیل می کند. کدهای پایتون به سمت زبان انگلیسی هستند و اسکن آسان را ارائه می دهند. هاست پایتون معمولاً برای برنامه های بین پلتفرمی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در برنامه های امنیتی نیز به کار رود. توصیه می شود قابلیت ارائه دهنده خدمات هاست پایتون را برای برآورده کردن پیش شرط های متعدد مورد بررسی قرار دهید.

مزایای میزبانی پایتون چیست؟

پایتون نه تنها برای توسعه دهندگان پیشرفته بلکه برای حرفه ای های بازی سازی و یادگیری ماشین نیز است. تعداد کتابخانه های Python به نمونه سازی آسان کمک می کند ، PyGame یک کتابخانه همه در یک ساخته شده برای ساخت بازی است.

پایتون جامعه بزرگی از توسعه دهندگان دارد ، بنابراین پشتیبانی آسان است. هر چقدر انجمن اجتماع بزرگتر باشد ، پشتیبانی آسانتر خواهد بود. هاست پایتون همه برنامه های لازم از قبل پیکربندی شده و وجود دارد. می توانید به سادگی از پایتون استفاده کنید.

آیا می توانم میزبان Python را با Java Hosting ادغام کنم؟

نه ، شما نمی توانید دو نوع هاست مختلف را در یکدیگر ادغام کنید. با این حال ، پایتون خود دارای تعدادی کتابخانه داخلی مانند Cython و Jython است که از آنجا می توانید زبانهای دیگر را به صورت داخلی ادغام کنید – C ، C ++ و Java.

آیا می توانم از پایتون به عنوان سیستم مدیریت پایگاه داده استفاده کنم؟

بله ، می توانید از پایتون برای مدیریت پایگاه داده استفاده کنید. در مقایسه با سایر سیستم های مدیریت پایگاه داده ، پایتون ممکن است تا حدودی ابتدایی به نظر برسد. اگر در حال توسعه نرم افزار پیچیده ای هستید و به یکپارچه سازی پایگاه داده نیاز دارید ، توصیه می شود به دنبال سایر فناوری های معروف مانند JDBC و ODBC باشید. یا اگر افزونه هایی برای نصب در حساب میزبانی Python خود دارید ، با تیم هاستینگ ما در تماس باشید .

گردآوری:گروه هاست و دامنه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
in vulputate, leo. commodo facilisis tristique Phasellus odio