آموزشاپلیکیشن

بهترین نرم افزار ویرایش فیلم 2021 (آسان و قدرتمند)

6 Best Video Editing Software of 2021 Compared

آیا به دنبال بهترین نرم افزار ویرایش فیلم هستید؟

نرم افزار ویرایش ویدئو به شما امکان می دهد فیلم های حرفه ای برای سایت وردپرس ، اینستاگرام ، یوتیوب و سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید.

در این مقاله ، ما بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو را انتخاب کرده ایم که می توانید با استفاده از آنها به راحتی فیلم بسازید. ما از این ابزارها برای ایجاد ویدیوهای YouTube استفاده کرده ایم که بیش از 500 میلیون بازدید داشته اند.

چرا انتخاب بهترین نرم افزار ویرایش فیلم مهم است؟

همه ما از سرویس های جریانی مانند نتفلیکس، شبکه های رسانه های اجتماعی متمرکز بر ویدئو مانند تیک تاک، IGTV و اسنپ چت ، اینستاگرام استفاده می کنیم. بعلاوه ، YouTube ، دومین موتور جستجو در جهان وجود دارد.

نرم افزار مناسب ویرایش ویدئو از بسیاری جهات می تواند به شما کمک کند:

  • یک کانال YouTube راه اندازی کنید و از طریق اینترنت درآمد کسب کنید
  • فیلم ها را در وردپرس قرار دهید و تعامل خواننده خود را بهبود ببخشید
  • برای رشد دنباله های اجتماعی خود ، فیلم های خیره کننده ای در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید
  • تبلیغات جذاب ویدیویی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید

انتخاب نرم افزار مناسب ویرایش فیلم و یادگیری جزئیات این ابزار می تواند وب سایت وردپرس و حضور آنلاین شما را متحول کند .

می توانید از آن برای ایجاد فیلم های با کیفیت حرفه ای برای کانال YouTube خود ، تبلیغات Facebook ، نمایه اینستاگرام و موارد دیگر استفاده کنید.

در اینجا مهمترین مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین نرم افزار ویرایش فیلم به آنها توجه کنید:

  • نوع فیلم هایی که می خواهید ایجاد کنید
  • نوع رایانه ای که از آن استفاده می کنید (اپل یا ویندوز)
  • انواع فایل های ویدئویی که می خواهید ویرایش کنید
  • انتقال و جلوه هایی که می خواهید اعمال کنید
  • مهارت موجود شما با ویرایش ویدئو

با گفتن این موارد ، بیایید نگاهی به برخی از بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در بازار امروز بیندازیم

1. نرم افزار ادوبی پریمیر Adobe Premiere Pro

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیوی همه جانبه است. این استاندارد صنعتی برای افراد حرفه ای در هالیوود ، تلویزیون است و حتی توسط یوتیوبر های محبوب استفاده می شود.

این سازگار با کراس پلتفرم است و در مک و ویندوز کار می کند.

اگر قبلاً یک کاربر Adobe هستید و از محصولات دیگری مانند ، فتوشاپ ، افتر افکت یا Adobe Stock استفاده می کنید ، استفاده از Premiere Pro منطقی است زیرا با سایر محصولات یکپارچه است.

از جدیدترین فرمت های ویدئویی 4K ، 8K و VR پشتیبانی می کند و می تواند عکس های چند زاویه ای را مدیریت کند. همچنین دارای ابزارهای اصلاح و ویرایش پیشرفته برای کنترل سطح بالایی به شما می دهد.

ویژگی های درجه بندی رنگ ، تصحیح رنگ و ترکیب بندی قوی وجود دارد. به علاوه ، گزینه های اصلی کروما ( پرده سبز) برای حذف پس زمینه برای فیلم های صفحه سبز وجود دارد.

تقریباً می توانید از هر منبع یا فرمت اینپورت کنید و تعداد نامحدودی از آهنگ های ویدیویی برای خلاقیت خود در اختیار دارید.

حتی ابزارهای خودکار را با فناوری Adobe Sensei پیدا خواهید کرد که برای کمک به سرعت بخشیدن به ویرایش کار می کنند.

سرانجام ، یک تن گزینه صادراتی وجود دارد. می توانید به راحتی با فرمت های برای  YouTube ، Vimeo و موارد دیگر خروجی بگیرید .

توجه: اگر ابزاری مقرون به صرفه و مناسب برای مبتدیان می خواهید ، پس Adobe Premiere Elements گزینه بسیار خوبی است.

فراتر از ابزارهای ویرایش ویدئو ، تعداد زیادی ابزار ویرایش صدا نیز وجود دارد. پانل صدا به ویژگی ها و جلوه هایی از جمله reverb ، فشرده سازی ، تقویت ، تعادل استریو و موارد دیگر مجهز شده است.

شما می توانید با پرداخت 239.88 دلار(البته تو ایران رایگان و کرک شده ) در سال به خودی خود مشترک Adobe Premiere Pro شوید. یا می توانید کل مجموعه Creative Cloud (ماهانه 52.99 دلار) را خریداری کنید که به شما امکان دسترسی به 20+ برنامه Adobe از جمله Premiere Pro ، Photoshop ، Illustrator ، XD ، همه فونت های Adobe Pro و ابزارهای همکاری را می دهد.

مجموعه خلاقانه ارزش بالایی دارد و این همان چیزی است که ما برای تجارت خود استفاده می کنیم.

بررسی تخصصی: ما معتقدیم Adobe Premiere Pro بهترین نرم افزار کلی ویرایش فیلم است.

2. نرم افزار کامتازیا

در درجه اول به دلیل ویژگی های ضبط صفحه نمایش شناخته شده است ، اما شما همچنین قابلیت ویرایش فیلم قدرتمندی را پیدا خواهید کرد.

ترکیبی از ابزار ضبط و ویرایش صفحه نمایش ، آن را برای ایجاد آموزش های YouTube ، آموزش دوره های آنلاین ، فیلم های چگونه ، بررسی محصولات و موارد دیگر مناسب می کند.

شما کتابخانه ای از الگوهای ویدئویی را پیدا خواهید کرد که می توانید با استفاده از آنها به راحتی نوع دقیق ویدئو مورد نظر خود را ایجاد کنید.

روند ویرایش فیلم ها بسیار ساده است. برای ویرایش ویدیوی خود و اضافه کردن سریع انیمیشن ها و جلوه های انتقال ، فقط از ویرایشگر کشیدن و رها کردن استفاده کنید.

همچنین با PowerPoint یکپارچه سازی شده است تا به شما در ایجاد ارائه ها و آموزش های جذاب کمک کند. حتی ویژگی های جالب تعاملی مانند آزمونهایی را خواهید یافت که می توانید به فیلم های خود اضافه کنید.

با استفاده از نرم افزار می توانید از برنامه iPhone برای ضبط فیلم روی تلفن خود و ویرایش آنها استفاده کنید. اگر در حال ایجاد فیلم های آموزشی موبایل یا گزافهای موفقیت آمیز هستید ، این عالی است

Camtasia طرحی جداگانه با قیمت 249.99 دلار ارائه می دهد که به شما امکان دسترسی به همه ویژگی ها را می دهد و با Windows و Mac سازگار است

بررسی تخصصی: ما معتقدیم Camtasia بهترین نرم افزار ویرایش ویدئو برای ایجادکنندگان دوره های آنلاین و نحوه ویرایش ویدئو است.

چندین نفر از اعضای تیم ما از Camtasia برای ایجاد فیلم های آموزشی پخش صفحه نمایش برای محصولات ما استفاده می کنند.

3.نرم افزار promo

Promo یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین عالی برای ساخت فیلم های بازاریابی است. استفاده از آن فوق العاده آسان است. حتی اگر اهل فن نیستید ، می توانید به سرعت و به سادگی محتوای تبلیغاتی را گرد هم آورید.

اگر هنگام ارائه ایده های ویدیویی اینستاگرام یا تبلیغات ویدئویی برای فیس بوک و یوتیوب گیر کردید ، این ابزار برای شما مناسب است.

برای ایجاد یک فیلم جذاب که می توانید برای ارسال به صورت آنلاین آماده کنید ، فقط با چند کلیک ویرایش خود را انجام دهید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نوع کمپین یا صنعت خود را انتخاب کنید ، از بین 5 میلیون الگو یکی را انتخاب کنید و سپس انیمیشن ها ، کلیپ های ویدیویی و متن های قابل تنظیم را اضافه کنید. حتی می توانید تغییرات خود را در همان زمان مشاهده کنید.

در صنایعی مانند تجارت ، املاک و مستغلات ، بازاریابی ، مسافرت ، تجارت الکترونیکی و استخدام و منابع انسانی الگوهایی را خواهید یافت.

به علاوه ، الگوهای تخصصی برای کارهای بازاریابی مانند فیلم های تبلیغاتی ، تبلیغات فیسبوک، تبلیغات اینستاگرام ، تبلیغات یوتیو و تبلیغات لینکدین.

برای کسانی که خواهان کنترل خلاقانه تری هستند ، می توانید از ابتدا با الگوی خالی شروع کنید.

اگر فیلم های بازاریابی زیادی ایجاد می کنید ، برنامه Standard به شما امکان دسترسی به کلیپ های حق بیمه نامحدود و بارگیری فیلم ها را می دهد ، به علاوه می توانید با پرداخت 99 دلار در ماه به فیلم های خود  علامت اضافه کنید.

برنامه های حق بیمه همچنین به شما امکان دسترسی به یک برنامه تلفن همراه iOS یا Android را می دهند ، که به شما امکان می دهد فیلم ها را در حال حرکت ایجاد کنید.

بررسی تخصصی: ما معتقدیم promo بهترین ویرایشگر فیلم برای ایجاد و ویرایش فیلم های بازاریابی است. این برای صاحبان مشاغل ، بازاریابان و کاربران مبتدی عالی است.

4. نرم افزار  Wondershare Filmora

Filmora توسط Wondershare یک نرم افزار ویرایش فیلم بسیار ساده و آسان است. این یک منحنی یادگیری کوتاه است ، بنابراین برای کسانی که تازه شروع به ویرایش ویدئو می کنند بسیار مناسب است.

حتی اگر قبلاً هرگز از نرم افزار ویرایش ویدئو استفاده نکرده اید ، می توانید برای ایجاد اولین فیلم خود از این ویرایشگر بصری و پیمایش آسان استفاده کنید.

با ارتقا مهارت های خود ، می توانید از ویژگی های پیشرفته ویرایش این ابزار مانند حذف نویز ، کنترل سرعت ، تنظیم رنگ و موارد دیگر استفاده کنید.

همچنین می توانید کتابخانه ای از جلوه های بصری و عناوین داخلی را پیدا کنید که با در نظر گرفتن یوتیوب طراحی شده اند. همچنین کتابخانه ای از موسیقی و جلوه های صوتی بدون حق کپی رایت وجود دارد که می توانید در فیلم های خود استفاده کنید.

جدیدترین نسخه ویژگی هایی مانند حرکت گرافیکی ، تطبیق رنگ و ویرایشگر میانبرهای صفحه کلید را برای کمک به شما در ایجاد وقت صرفه جویی در گردش کارها ، اضافه کرد.

همچنین یک برنامه موبایل رایگان برای ویرایش ویدئوها در حین حرکت و بارگذاری ساده در اینستاگرام یا یوتیوب وجود دارد.

یک نسخه رایگان در دسترس است که دارای همان ویژگی های نسخه پولی است. اما ، فیلم های شما علامت شرکت خود را دارند.

بررسی تخصصی: ما معتقدیم Wondershare Filmora بهترین نرم افزار ویرایش فیلم مبتدی پسند است.

5. نرم افزار Final Cut Pro

است که بیش از 2 میلیون نفر از آن استفاده می کنند. استفاده از این ابزار با وجود قدرتمند بودن بسیار آسان است.

Final Cut Pro و Adobe Premiere Pro مجموعه ای از ویژگی های تقریباً یکسان را ارائه می دهند. تفاوت بزرگ این است که Final Cut Pro X با ویندوز سازگار نیست.

مجهز به قابلیت های پیشرفته ای است که به شما کمک می کند فیلم ها را سریع تر مانند Smart Conform برش دهید ، که به شما اطمینان می دهد هیچ صحنه اساسی بریده نمی شود.

ابزارهای گروه بندی ، ویژگی های سازمان ، الگوهای انیمیشن ، انتقال و کتابخانه ای از جلوه های ویدئویی وجود دارد. به علاوه ، ویژگی های داخلی ویرایش صدا.

اگر قصد ارسال فیلم به فیس بوک یا یوتیوب را دارید ، می توانید از ویژگی اینپورت برای بهینه سازی خودکار و تنظیم نسبت ابعاد مناسب برای این سیستم عامل ها استفاده کنید.

از آنجا که Final Cut Pro مبتنی بر اشتراک نیست ، مدل ساده تری را به شما ارائه می دهد. یک بار هزینه 299.99 دلار پرداخت کنید و برای همیشه به نرم افزار دسترسی پیدا کنید.

بررسی تخصصی: ما معتقدیم Final Cut Pro بهترین برنامه ویرایش فیلم برای کاربران مک است.

6. CyberLink PowerDirector 365

یک نرم افزار پیشرفته ویرایش فیلم با کیفیت بالا است. با این حال ، قیمت بالای ابزارهایی را که مجموعه ای از ویژگی های مشابه دارند ، ندارد.

عملکردهایی مانند جدول زمانی 100 آهنگی ، ابزارهای تصحیح فیلم ، ردیابی حرکت ، پشتیبانی از ویرایش چند دوربین و ویژگی های تثبیت کننده را خواهید یافت (برای فیلم های GoPro عالی است).

همچنین از ویرایش ویدئو 360 درجه و تقریباً از همه قالب های فایل و انواع فایل پشتیبانی می کند.

فراتر از ویژگی های استاندارد ویرایش فیلم حرفه ای ، ویژگی های اضافی و الگوهای از پیش ساخته شده برای ایجاد نمایش اسلایدها ، منوهای DVD و حتی ضبط صفحه وجود دارد.

اکنون ، این ابزار برای مبتدیان بصری ترین نیست. با این حال ، یک کتابخانه آموزش ویدئویی گسترده برای کمک به شما در استفاده از نرم افزار وجود دارد.

این نرم افزار با 19.99 دلار در ماه شروع می شود ، یا می توانید برای سال 51.99 دلار پرداخت کنید که ماهیانه 4.33 دلار است.

بررسی تخصصی: ما معتقدیم CyberLink PowerDirector 365 برای کاربرانی که به ویژگی های پیشرفته نیاز دارند اما بودجه کمی دارند بهترین گزینه است.

بهترین نرم افزار ویرایش فیلم برای شما کدام یک است؟

پس از تحقیق دقیق و آزمایش برترین نرم افزار ویرایش فیلم ، ما معتقدیم که Adobe Premiere Pro بهترین نرم افزار ویرایش فیلم در بازار است.

این نرم افزار پیشرو در صنعت است که برای همه چیز از تولیدات هالیوود گرفته تا فیلم های یوتیوب و سایر موارد استفاده می شود.

این دارای هر ویژگی مورد نظر شما و بسیاری از آموزش ها برای مبتدیانی است که تازه شروع به استفاده از این نرم افزار می کنند.

اگر به دنبال ایجاد آموزشهای راهنمای ویدیو (پخش تصاویر + فیلم) هستید ، Camtasia بهترین نرم افزار ویرایش فیلم بین پلتفرمی برای ضبط صفحه است.

اگر به دنبال ابزاری آسان برای ایجاد فیلم های تبلیغاتی برای تبلیغات رسانه های اجتماعی یا کمپین های بازاریابی هستید ، Promo.com با قالب های زیادی همراه است. این برای بازاریابان و غیر حرفه ای ها ساخته شده است.

گذشته از برترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو در لیست ما ، ما همچنین به سایر نرم افزارهای ویرایش فیلم مانند Corel VideoStudio ، DaVinci Resolve ، Pinnacle Studio ، Lightworks ، VSDC ، Shotcut و HitFilm Express نگاه کردیم.

گردآوری:گروه هاست و طراحی سایت پاپا سرور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
tristique libero. libero nunc Donec Phasellus risus. ut non felis felis