آموزشدیجیتال مارکتینگ

7 سایت برتر میزبانی ویدیو

best video hosting

آیا به دنبال بهترین سایت های میزبانی ویدیو برای وبلاگ نویسان ، بازاریابان و وب سایت های تجاری هستید؟

بارگذاری مستقیم فیلم ها در وب سایت شما به منابع سرور زیادی نیاز دارد. به همین دلیل صاحبان مشاغل هوشمند از سایت های میزبان ویدئو برای بارگذاری فیلم استفاده می کنند و سپس بدون تأثیر بر عملکرد ، به راحتی آن فیلم ها را در وردپرس تعبیه می کنند.

در این مقاله ، ما بهترین وب سایت های میزبانی ویدیو را برای وبلاگ نویسان ، بازاریابان و صاحبان مشاغل به اشتراک خواهیم گذاشت.

چرا باید از سایت های میزبانی ویدیو استفاده کرد؟

فیلم ها جذاب ترین شکل محتوا هستند و برای تبدیل ها بسیار موثر هستند. با این حال ، آنها همچنین فضای زیادی و پهنای باند را اشغال می کنند.

وردپرس به شما امکان می دهد فیلم ها را در وب سایت خود بارگذاری کنید. با این حال ، در واقع برای ارائه فیلم ها بهینه سازی نشده است. این امر بر پخش ویدئو تأثیر می گذارد و تجربه بدی را در کاربر ایجاد می کند.

جدا از آن ، فیلم ها منابع میزبانی وردپرس را بیشتر مصرف می کنند که سرعت وب سایت شما را کند می کند. اگر از هاست مشترک استفاده می کنید ، ممکن است ارائه دهنده میزبانی شما حتی حساب شما را فسخ کند تا از تأثیر آن بر سایت های دیگر جلوگیری کند.

با توجه به این مشکلات ، ما توصیه می کنیم از یک سایت میزبانی ویدیو برای افزودن فیلم در وردپرس استفاده کنید. آنها از منابع سرور بیشتری برای سرویس دادن به پرونده های ویدئویی برخوردار هستند و دیگر لازم نیست نگران عملکرد هاست خود باشید.

از همه مهمتر ، آنها کیفیت ویدئو را به طور خودکار تنظیم می کنند تا تجربه مشاهده بهتری بر اساس سرعت اینترنت بازدید کنندگان شما فراهم کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد اینکه چرا هرگز نباید ویدئوها را در وردپرس بارگذاری کنید ، مراجعه کنید .

وردپرس جاسازی فیلم ها در وب سایت خود را بسیار آسان می کند. برای راهنمایی دقیق به راهنمای ما در مورد نحوه جاسازی آسان فیلم ها در وردپرس مراجعه کنید.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به برخی از بهترین سایت های میزبانی ویدیو که می توانید استفاده کنید ، بیاندازیم.

1. یوتیوب

YouTube محبوب ترین وب سایت میزبانی ویدیو در اینترنت است. به شما امکان می دهد فیلم ها را بارگذاری کنید ، کانال ایجاد کنید و موارد زیر را ایجاد کنید.

به عنوان یک بازاریاب و صاحب مشاغل ، می خواهید از توانایی های عظیم YouTube استفاده کنید. همچنین با 1.9 میلیارد کاربر فعال ، دومین موتور جستجوی محبوب و دومین وب سایت بزرگ رسانه های اجتماعی است.

می توانید با کانال خود دنبال کننده YouTube بسازید ، مخاطبان جدیدی پیدا کنید ، در نتایج جستجوی ویدیو برجسته شوید و تجارت خود را رونق دهید.

YouTube دارای یک برنامه Partners است که می توانید برای کسب درآمد آنلاین از ویدیوهای خود به آن بپیوندید. این برنامه همچنین مزایای بیشتری مانند تجزیه و تحلیل ، فیلم های طولانی تر و ابزار ویرایش ویدیو را به شما ارائه می دهد.

در WPBeginner ما از YouTube برای بارگذاری آموزشهای ویدئویی وردپرس استفاده می کنیم. اتمام کانال WPBeginner در یوتیوب ببینید که چگونه ما با استفاده از یوتیوب برای به دست آوردن مشترکین و بازدید کننده بیشتر به وب سایت ما.

2. ویمئو

Vimeo یک سایت عالی برای میزبانی و پخش ویدئو برای وبلاگ نویسان ، بازاریابان و مشاغل است. این یک فضای میزبانی محدود به شما می دهد تا فیلم ها را به صورت رایگان بارگذاری کنید. با این وجود ، پهنای باند نامحدود و نمایشگر بدون آگهی مزایای اصلی همه فیلم ها است.

برای بارگذاری فیلم های بزرگ ، شما باید یک طرح برتر خریداری کنید که بسیار مقرون به صرفه است (84 دلار در سال). این برنامه های پرداخت شده همچنین شامل گزینه های حفظ حریم خصوصی ، ابزارهای ویرایش ویدئو ، پشتیبانی از مشتری ، محافظت از رمز عبور ، فیلم های مرتبط و Google Analytics است.

اعضای حق بیمه همچنین می توانند فیلم ها را بفروشند یا کرایه کنند تا از ویدیوی Vimeo شما به صورت آنلاین درآمد کسب کنند.

ما از Vimeo برای میزبانی فیلمهای خصوصی فقط برای اعضای منحصر به فرد خود استفاده می کنیم. اگر سایت عضویت دارید یا می خواهید دوره های آنلاین ایجاد و بفروشید ، Vimeo گزینه بسیار خوبی است.

3. فیلم Jetpack

Jetpack یک مجموعه پلاگین محبوب است که شامل ویژگی میزبانی ویدئو نیز می باشد. ویدئوی Jetpack یک سرویس میزبانی ویدیوی برتر است و به یک برنامه اشتراک Jetpack پرداخت می شود.

این کاملاً بدون آگهی است و فیلم های مرتبط از وب سایت های دیگر را در فیلم های شما نشان نمی دهد.

برای تحویل سریعتر و تجربه پخش جریانی ، از همان شبکه تحویل محتوا استفاده می شود که توسط عکسهای Jetpack استفاده می شود. همچنین شامل تنظیمات حریم خصوصی ، تجزیه و تحلیل ، چندین قالب ویدیویی و موارد دیگر است.

4. ویستیا

Wistia یک سایت میزبانی ویدیوی حرفه ای برای بازاریابان و مشاغل است. این حساب رایگان دارای 3 فیلم با ویژگی هایی مانند تصویر کوچک سفارشی ، پخش کننده ویدیوی با مارک Wistia ، محافظت از رمز عبور ، تنظیمات حریم خصوصی و موارد دیگر است.

برای بارگذاری ویدیوهای بیشتر به برنامه حق بیمه آنها نیاز خواهید داشت. نسخه پولی به شما امکان می دهد مارک تجاری ویستیا را از پخش کننده ویدیو حذف کنید. همچنین دارای تاریخچه بیننده ، نمودار روند ، دکمه های تماس برای عمل ، فیلم های مرتبط و حاشیه نویسی است.

این یکپارچه سازی قدرتمند با خدمات بازاریابی از طریق ایمیل و نرم افزار CRM مانند Constant Contact ، Drip ، AWeber ، Hubspot ، Google Analytics و موارد دیگر است.

5. حیاط خانه

Vidyard یک سایت میزبان ویدئوی پیشرفته برای مشاغل بزرگ و حرفه ای است. این شامل ابزارهای بازاریابی محتوای برتر برای تبلیغ فیلم های شما است.

همراه با چندین سبک پخش کننده ویدیو و گزینه های ویرایش سفارشی. می توانید فیلم ها را با دکمه های تماس به عمل بارگذاری کنید و آزمایش A / B را در برابر ریز عکسهای ویدیو انجام دهید تا ببینید کدام یک بهتر کار می کند.

Vidyard تجزیه و تحلیل قدرتمند و مفصلی را ارائه می دهد ، از جمله سابقه بیننده ، تعامل و موارد دیگر برای بهبود ویدیوهای شما.

6. Dailymotion

Dailymotion یکی دیگر از سایت های محبوب میزبانی ویدیو است که می توانید برای بارگذاری فیلم های بازاریابی و تجاری خود از آن استفاده کنید. این یک حساب شریک رایگان با ویژگی هایی مانند پهنای باند و فضای ذخیره سازی نامحدود ، فیلم های برجسته ، تنظیمات حریم خصوصی ، پخش کننده ویدیو و موارد دیگر دارد.

به شما امکان می دهد چندین فیلم را در روز بارگذاری کنید و همچنین می توانید از ویژگی کشیدن و رها کردن برای آپلود لیست های پخش کامل استفاده کنید. با افزودن عنوان ، توضیحات و برچسب ها می توانید فیلم های خود را برای سئو بهینه کنید.

DailyMotion همچنین یک برنامه درآمدزایی ارائه می دهد که در آن می توانید درآمد کسب کنید و از ویژگی های بیشتری به عنوان یک شریک برخوردار شوید.

7. SproutVideo

SproutVideo یک سایت میزبانی ویدئویی پولی برای وبلاگ نویسان ، بازاریابان و مشاغل است. این یک حساب آزمایشی رایگان دارد که در آن می توانید پخش کننده ویدیو و ویژگی های آن را آزمایش کنید. اگرچه نسخه رایگان دارای گزینه های محدودی است و برای دسترسی به همه تنظیمات باید به روزرسانی کنید.

برخی از ویژگی های قابل توجه شامل مضامین ویدئویی ، طرح بندی ، تجزیه و تحلیل ویدیو ، دکمه های اشتراک اجتماعی ، قرارگیری تماس برای عمل و سابقه درگیری بیننده است.

شما باید کد جاسازی شده را برای هر فیلم دریافت کنید و برای اضافه کردن کد ویدیو از بلوک HTML سفارشی استفاده کنید.

گردآوری:گروه هاستینگ و طراحی سایت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
amet, justo risus odio sit pulvinar elit. venenatis libero