آموزشافزونه

بهترین افرونه های LMS ( آموزش آنلاین در وردپرس )

best-wordpress-lms-plugins-compared

آیا به دنبال بهترین پلاگین LMS برای سایت وردپرس خود هستید؟ افزونه های سیستم مدیریت یادگیری (LMS) به شما امکان می دهد دوره های آنلاین مانند Udemy را با وردپرس ایجاد و اجرا کنید.

یک افزونه عالی WordPress LMS شامل ویژگی هایی برای مدیریت محتوای دوره آنلاین شما ، مدیریت اشتراک ها ، اجرای آزمون ها و درجه بندی ، پذیرش پرداخت ها و موارد دیگر است.

در این مقاله ، ما بهترین پلاگین های WordPress LMS را برای کمک به شما در انتخاب راه حل مناسب برای وب سایت یادگیری آنلاین ، مقایسه خواهیم کرد.

شروع یک وب سایت آموزشی (سایت آموزش آنلاین  ، فروش دوره های آموزشی آنلاین و آفلاین )

برای ساخت یک وب سایت آموزشی با وردپرس ، ابتدا باید برای یک حساب هاست وردپرس ثبت نام کنید. این هاست خانه وب سایت شما در اینترنت است که تمام پرونده ها در آن ذخیره می شود.

شما همچنین به یک نام دامنه نیاز خواهید داشت . این آدرس وب سایت شما در اینترنت مانند papaserver.ir خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما هاست پاپا سرور است  . یکی از شرکت های میزبانی وب در ایران هستند و به همچنین مناسب با بودجه شما  + دامنه ir رایگان + SSL رایگان برای وب سایت های خود ارائه می دهند.

در مرحله بعدی ، باید WordPress را روی وب سایت خود نصب کنید. هاست پاپا سرور با چند کلیک ساده وردپرس را به صورت اتوماتیک نصب می نمایید و سایت شما در عرض چند دقیقه فعال  خواهد شد.

پس از نصب وردپرس ، آماده انتخاب یک افزونه WordPress LMS برای وب سایت خود خواهید بود. این افزونه ها به شما امکان می دهند کلاسهای آنلاین را از وب سایت خود ایجاد ، مدیریت و فروش کنید.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های WordPress LMS در کنار هم بیندازیم ، بنابراین می توانید یکی از مواردی را که برای نیازهای شما مناسب است ، انتخاب کنید.

1. افزونه آموزشی  MemberPress

MemberPress قدرتمندترین افزونه عضویت در وردپرس است که دارای ویژگی های داخلی برای ایجاد ، مدیریت و حتی فروش دوره ها به راحتی است.

همراه با یک Classroom Mode خاص ، بنابراین نیازی نیست که برای طراحی کلاس آنلاین خود سن و سالی را سپری کنید. MemberPress از طراحی برای شما مراقبت می کند ، به طوری که دوره شما همیشه عالی به نظر می رسد و بالاترین میزان اتمام را داشته باشد.

برای ایجاد برنامه درسی خود می توانید از رابط کاربری آسان drag and drop  آنها استفاده کنید. به شما امکان می دهد دروس ، موضوعات ، دسته ها ، فیلم ها را جاسازی کنید ، تصاویر و موارد دیگر.

سازنده دوره آنها در بالای ویرایشگر بلوک وردپرس ساخته شده است که استفاده از آن را برای مبتدیان بسیار آسان می کند.

به عنوان مدیر سایت و مربی ، می توانید به سرعت پیشرفت هر دانش آموز را ببینید تا تعیین کنید که چه فاصله از تکمیل دانش آموز دارند.

برای ایجاد دوره های رایگان یا قبول هزینه های دوره های پولی می توانید از MemberPress استفاده کنید. همچنین می توانید چندین دوره ، با گزینه های اشتراک مختلف ایجاد کنید و همه آنها را از یک داشبورد مرکزی مدیریت کنید.

MemberPress قوانین کنترل دسترسی قدرتمندی دارد که به شما امکان می دهد دقیقاً چه کسی باید به کدام محتوا دسترسی داشته باشد پیکربندی کنید. برای دوره های خاص می توانید سطح عضویت فردی را ایجاد کنید ، اما همچنین می توانید قوانین پیشرفته تری را برای فروش بسته ها ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، شما می توانید یک بسته عضویت ایجاد کنید که به کاربران امکان دسترسی به تمام دوره های سطح مبتدی شما را می دهد. حتی می توانید یک کارت دسترسی تمام دسترسی ارائه دهید.

این می تواند یک روش عالی برای افزایش درآمد شما باشد.

MemberPress همچنین دارای ویژگی قدرتمند قطره چکان مطالب است که به شما امکان می دهد محتوای محدود شده را پس از مدت زمان مشخصی به اعضا نشان دهید ، بنابراین برای مثال می توانید هفته ای یک درس آزاد کنید.

MemberPress بصورت یکپارچه با بسیاری از درگاه های پرداخت معروف ، از جمله PayPal ، Stripe ، Authorize.net و موارد دیگر ادغام می شود.

همچنین می توانید MemberPress را با همه سرویس های معروف بازاریابی از طریق ایمیل مانند Drip ، ConvertKit ، MailChimp و 1000+ مورد دیگر ارتباط برقرار کنید.

درجه افزونه : A +

نقد و بررسی: MemberPress بهترین افزونه عضویت موجود است. برنامه نویس آنها ایجاد LMS  یا وب سایت اموزشی را در وردپرس آسان میسازد . فقط در چند لحظه می توانید دوره ها را تنظیم کنید و دوره های شما همیشه بدون نیاز به کدگذاری عالی خواهند بود.

قوانین عضویت افزونه  قدرتمند MemberPress انعطاف پذیری زیادی به شما می دهد. توانایی دیدن میزان پیشرفت دانش آموزان به این معنی است که می توانید مناطقی را که دانش آموزان در آن گیر می کنند مشخص کنید و ممکن است به کمک اضافی نیاز داشته باشید.

2.افزونه  LearnDash

LearnDash یک افزونه محبوب و کاربردی WordPress LMS با بسیاری از ویژگی های قدرتمند است.

همراه با یک سازنده دوره drag and drop  کردن ، که به شما امکان می دهد به راحتی دوره های چند لایه را با دروس ، موضوعات ، آزمونها و دسته ها ایجاد کنید. با ویژگی محتوای Drip-Feed می توانید همه دروس خود را به یکباره ارائه دهید و یا آنها را برای کل دوره برنامه ریزی کنید.

با استفاده ازافزونه LearnDash می توانید به کاربران خود تکالیف اختصاص دهید و سپس آنها را تأیید یا نظر دهید. این برنامه همچنین با ابزارهای آزمون و مدیریت آزمون با چند سال ارائه می شود. شما می توانید به راحتی پیش نیازهایی را برای دانش آموزان تعیین کنید ، مثلاً قبل از رفتن به درس بعدی ابتدا یک درس را تمام کنید.

گزینه های زیادی برای کسب درآمد از جمله اشتراک ، خرید یکبار مصرف ، عضویت و یک سبد خرید برای دوره آموزش آنلاین شما ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از چندین درگاه پرداخت از جمله PayPal ، Stripe و 2Checkout یا درگاه های ایرانی پرداخت ها را بپذیرید.

افزونه LearnDash  همچنین با افزونه  bbPress ، افزونه های تجارت الکترونیکی وردپرس و پلاگین های عضویت در وردپرس مانند MemberPress به زیبایی ادغام می شود .

یک از  ویژگی عالی افزونه LearnDash ، انجمن های پویا است. با این کار می توانید تالارهای گفتمان ویژه دوره ها را  ایجاد کنید که دانشجویان شما بتوانند با آنها تعامل داشته و به یکدیگر کمک کنند.

درجه افزونه لرن دش: A +

مرور:افزونه  LearnDash یک افزونه LMS کاربر پسند و انعطاف پذیر برای کاربران وردپرس است. این مجموعه با مجموعه ای از ویژگی ها برای مدیریت دوره های آنلاین شما همراه است.

افزونه LearnDash با بسیاری از افزونه ها و ابزارهای شخص ثالث ادغام شده است ، به این معنی که شما حتی گزینه های بیشتری برای نحوه برگزاری دوره های خود دارید. این یک ابزار عالی LMS مناسب برای مدارس ، سازمانهای آموزشی ، کارآفرینان و هر کسی است که می خواهد دوره های آنلاین را با سهولت ایجاد و بفروشد.

3.افزونه  LifterLMS

LifterLMS یکی دیگر از افزونه های قدرتمند LMS وردپرس است که دارای ویژگی های بسیار زیبا است. به شما امکان می دهد دوره های آنلاین جذاب ایجاد کنید و تجربیات فوق العاده یادگیری را به دانشجویان خود ارائه دهید. راه اندازی آن حتی در سایت های موجود در وردپرس نیز آسان است.

LifterLMS از دوره های چند لایه با ماژول های آموزشی ، دروس ، دسته ها و موارد دیگر پشتیبانی می کند. به شما امکان ایجاد دوره های کوچکتر یا برنامه های کامل را می دهد. برای جذابیت بیشتر دوره های خود می توانید درس های چندرسانه ای از جمله ویدئو ، صدا ، متن ، تصاویر و … اضافه کنید.

این محتوا دارای چکیده محتوا ، پیش نیازهای دوره و عضویت در گروه است تا کنترل بیشتری بر نحوه کار دروس شما ایجاد کند.

برای افزایش تعامل کاربر ، این برنامه دارای ویژگی های قدرتمندی مانند ایمیل های خودکار ، گیمیفیکیشن با نشان ها و حتی گواهینامه ها پس از اتمام دوره است. این افزونه دارای محدودیت محتوای داخلی است که به شما امکان می دهد هر صفحه وردپرس در سایت خود را فقط به اعضا محدود کنید.

LifterLMS مجموعه مفیدی از افزونه ها است که می توانید برای مدیریت شرکتهای وابسته ، ادغام با افزونه های تجارت الکترونیکی ، اتصال به سرویس بازاریابی از طریق ایمیل و غیره استفاده کنید.

گزینه های متعددی برای پذیرش پرداخت های کارت اعتباری ، پرداخت های یک بار یا مکرر ، فروش بسته های دوره ای ، کوپن های پیشنهادی و غیره وجود دارد. از میان گزینه های پرداخت ، می توانید آن را با PayPal ، Stripe یا درگاه های ایرانی ادغام کنید یا به صورت دستی از طریق چک پرداخت کنید

درجه: A

مرور: LifterLMS یک انتخاب قدرتمند و انعطاف پذیر برای یک پلاگین LMS وردپرس است. استفاده از آن آسان است و جادوگر راه اندازی حتی یک دوره آزمایشی را برای شما نصب می کند. این  افزونه برای متخصصان تناسب اندام ، نوازندگان ، مربیان رهبری ، کارآفرینان آموزش ، و هر کسی که می خواهد با فروش دروس آنلاین درآمد کسب کند ، مفید است.

4.اسکریپت Teachable

Teachable یک دوره ساز آنلاین قدرتمند است. این یک افزونه وردپرس نیست ، اما می توانید از آن در زیر دامنه ، نام دامنه سفارشی یا به سادگی با افزودن پیوند به صفحه مدرسه خود استفاده کنید.

قابل آموزش دوره شما را میزبانی می کند و تمام ابزارهای لازم برای ساخت دوره های آنلاین بسیار تعاملی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با یکپارچه سازی بازاریابی از طریق ایمیل ، تجزیه و تحلیل و سایر ابزارهای بازاریابی همراه است.

برای پرداخت ، Teachable هزینه دوره شما را پرداخت می کند و هزینه شما با استفاده از PayPal یا Stripe پرداخت می شود. دوره های پرداخت ممکن است بسته به برنامه قیمت گذاری شما متفاوت باشد.

درجه: B +

بررسی: Teachable مجموعه کاملی از ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد ، مدیریت و فروش دوره های آنلاین را ارائه می دهد.  می تواند هر تعداد دانشجو و دوره را مدیریت کند. از آنجا که این یک پلت فرم مستقل است ، شما مسئولیتی در قبال به روزرسانی و پشتیبان گیری نخواهید داشت.

5.افطونه  LearnPress

LearnPress یک افزونه رایگان WordPress LMS با ویژگی های قدرتمند است. برخلاف سایر افزونه های LMS در این لیست ، که با جادوگر راه اندازی همراه هستند ،افزونه  LearnPress به شما امکان می دهد تنظیمات را به تنهایی انجام دهید.

ایجاد دوره با کمک درس ، آزمونها و سوالات آسان است. شما می توانید از دروس و آزمونهای یک دوره در یک دوره دیگر استفاده کنید. LearnPress همچنین به شما امکان می دهد محتوا را صادر کنید ، بنابراین می توانید با استفاده از LearnPress از آن در سایت های دیگر وردپرس استفاده کنید.

این برنامه هم افزونه های رایگان و هم هزینه های اضافی در دسترس دارد که به شما امکان می دهد ویژگی ها را گسترش دهید. این برنامه از محتوای برنامه ریزی شده (قطره محتوا) ، آزمونها ، تکالیف ، درجه بندی و … پشتیبانی می کند. همچنین از ادغام با افزونه های عضویت در bbPress ، WooCommerce و WordPress پشتیبانی می کند.

LearnPress با هر قالب WordPress کار می کند ، اما شما همچنین می توانید یکی از تم های WordPress LMS خود را انتخاب کنید. این به شما کمک می کند تا از هرگونه مشکل سازگاری جلوگیری کرده و تجربه بهتری را برای کاربران فراهم کنید.

درجه: B +

نقد و بررسی: ما دریافتیم که LearnPress دارای ویژگی های غنی و انعطاف پذیری است. تنظیم اولیه ممکن است برای مبتدیان کمی دشوار باشد. به طور پیش فرض از PayPal پشتیبانی می کند و سایر درگاه های پرداخت به عنوان افزونه های پولی در دسترس هستند.

6. افزونه WP Courseware

WP Courseware یکی دیگر از افزونه های عالی WordPress LMS است که با سازنده دوره کشیدن و رها کردن همراه است.

ایجاد دوره در افزونه  WP Courseware قدرتمند است و شامل چندین ویژگی برای ایجاد دوره های آنلاین بزرگ یا کوچک است. هر دوره می تواند چندین ماژول ، واحد و آزمونها داشته باشد. این از پیش نیازهای دوره و ویژگی های قطره ای محتوا پشتیبانی می کند.

افزونه WP Courseware پروفایل های مربی ، کتاب های درجه دانشجویی ، ایمیل های سفارشی و بسیاری از ویژگی های دیگر را ارائه می دهد که به ایجاد یک تجربه جذاب برای کاربران کمک می کند. همچنین با یک بانک سوال همراه است تا بتوانید به سرعت برای دوره ها و ماژول های مختلف مسابقه ایجاد کنید.

این پلاگین همچنین دارای ویژگی های قدرتمند کسب درآمد برای فروش کلاس های آنلاین در وب سایت شما است. این یک گزینه سبد خرید داخلی دارد که در آن می توانید PayPal یا Stripe را مستقیماً متصل کرده و دوره های خود را شروع کنید.

همچنین می توانید دوره های رایگان ایجاد کنید و راهی برای آزمایش کلاس های خود به کاربران ارائه دهید. این می تواند آنها را به خرید یک دوره کامل ترغیب کند. می توانید دوره های پولی را به صورت خرید یکبار مصرف یا اشتراک های مکرر بفروشید.

درجه: B

مرور: WP Courseware گزینه خوبی برای ایجاد دوره های آنلاین شماست. استفاده از آن آسان است و دارای گزینه های انعطاف پذیر است که به شما آزادی ایجاد یک محیط یادگیری جذاب را می دهد. از همه بهتر ، با هر تم WordPress بدون هیچ گونه مشکل سازگاری کار می کند.

7. افزونه sensei

Sensei یک افزونه قدرتمند LMS وردپرس است که توسط افراد پشت ووکامرس ایجاد شده است . این نرم افزار انعطاف پذیر و آسان است و از بهترین روش های وردپرس و ووکامرس پیروی می کند.

ایجاد دوره با Sensei آسان است ، اما به اندازه سایر راه حل های این لیست قدرتمند نیست. می توانید آزمونها ، تکالیف را اجرا کنید ، آنها را به صورت خودکار یا دستی درجه بندی کنید و حتی نشان ها و گواهینامه ها را به دانش آموزان ارائه دهید.

برای فروش دوره های خود و پذیرش پرداخت ها ، باید از افزونه وکامرس استفاده کنید. برای هر دوره ای که می خواهید بفروشید ، باید محصولی را ایجاد کنید و سپس آن را به دوره خود پیوند دهید.

تعداد زیادی ادغام شخص ثالث در دسترس نیست. شما می توانید Sensei را با یک پلاگین عضویت ادغام کنید ، اما هیچ افزونه ای برای آن وجود ندارد.

درجه: B

مرور: Sensei راه حل خوبی برای ارائه دوره های آنلاین است. اگر از قبل با استفاده از افزونه وکامرس فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده اید ، این کاملاً با فروشگاه شما ادغام می شود. با این حال ، احساس می کنیم ادغام ووکامرس برای کاربران مبتدی سخت است. همچنین ویژگی ها و افزودنی های کمتری برای Sensei نسبت به سایر افزونه های LMS در این لیست وجود دارد.

بهترین پلاگین LMS وردپرس کدام است؟ (انتخاب متخصص) وردپرس کدام است ؟

ما معتقدیم که MemberPress بهترین افزونه LMS وردپرس است.  بسیار آسان برای مبتدیان است و به شما امکان می دهد دوره های آنلاین با طرح های زیبا (بدون نیاز به کد) ایجاد کنید.

قوانین قدرتمند عضویت آنها پیکربندی کنترل دسترسی ، فروش بسته های اشتراک دوره و موارد دیگر را آسان می کند. شما همچنین از ویژگی های مفید دیگری مانند چکیده کردن محتوا ، عضویت در گروه ، مدیریت پرونده محافظت شده ، ایمیل های یادآوری و سایر موارد بهره مند می شوید.

این برنامه به طور یکپارچه با تمام ارائه دهندگان عمده پرداخت و بیش از هزار سرویس مختلف اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل ادغام می شود.

اگر به دنبال گزینه MemberPress هستید ، می توانید به LearnDash نگاه کنید . همچنین دارای ویژگی های عالی و تعداد زیادی ادغام مفید است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین افزونه های LMS وردپرس را با مزایا و معایب آنها مقایسه کنید.

گردآوری:گروه هاست و طراحی سایت پاپا سرور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
amet, pulvinar Aliquam risus odio sem, quis, ut leo id risus.