آموزشاپلیکیشنافزونهامنیتبرنامه نویسیپیامکدیجیتال مارکتینگسرورسورسطراحی سایتفتوشاپ

سلام دنیا

امروز باید یاد گرفت برای هر تغییری آماده باشی و سعی کنی توی شرایط سخت تصمیم های خوبی بگیری تا شرایط به نفع خودت تغییر کنه.
همیشه هر اتفاقی رخ بده اول در شبکه جهانی اینترنت پخش میشه نه اخبار تلویزیون.
بالا رفتن دلار و طلا یا سقوط قیمت نفت .اتفاقات کشورها مثل شورش،کودتا یا حتی جابجایی ریئس جمهورها و این روزا کرونای لعنتی که کلی خسارت به کسب و کارها زده.
بگذریم، تو این شبکه جهانی اینترنت میتونی درآمد داشته باشی یا کسب و کارتو گسترش بدی حالا بگذریم از اون افرادی که با کلاهبرداری شروع کردن ولی تو می تونی با یک سایت به این جهان بی انتها وارد بشی و فروش یا خدمات خودتو ارائه کنی.
هستن غولهایی که از یک سایت کوچک شروع کردن و الان حرفی توی این بازار بزرگ دارن و کسایی هم بودن با پول و تبلیغات زیاد آمدن و الان نیستن.
حالاوقتشه شروع کنی و باید جایی رو پیدا کنی علاوه بر مشاوره ،خوب دلسوز و کار بلد هم باشن و بقول امروزیا بزن درو نباشن.
مجموعه پاپا سرور معتقد است بابت هزینه ای که دریافت می کند تعهد دارد وباید به تعهد خود عمل کند . این مجموعه در تلاش است تا با ارئه خدمات قابل قبول در بستر اینترنت و فعال سازی سایتهای فروشگاهی ،اداری،شخصی و سامانه های پیامکی نقشی در این امر داشته باشد وبا بکارگیری نیروهای متخصص دانشگاهی و با تجربه برای افرادی که میخواهند در ابعاد گسترده تری خدمات خود را در کشور عزیزمان یا حتی خارج از مرزهای ایرن ارئه کنند، این بستر را فراهم سازد.

پس سلام دنیا واقعیت امروز برای پیشرفت و کسب وکار است.

پاپا سرور همگام با تکنولوژی روز دنیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
suscipit diam tempus dolor. Donec fringilla eget libero libero justo dapibus Praesent