آموزشطراحی سایت

چه زمانی باید میزبانی وب وردپرس خود را تغییر دهید

(7 شاخص اصلی)

آیا از ارائه دهنده میزبانی وردپرس خود ناامید شده اید؟ مطمئن نیستید که آیا باید میزبان ها را عوض کنید؟ در این مقاله ، ما 7 شاخص کلیدی را به اشتراک خواهیم گذاشت تا به شما کمک کند بدانید چه زمان تغییر میزبانی وب لازم است.

غلبه بر بزرگترین ترس

بیشتر مبتدیان از تعویض میزبان می ترسند.

چرا؟ زیرا برای جابجایی یک وب سایت بدون هیچ گونه خرابی نیاز به دانش فنی دارد.

اگر تا حدودی باهوش هستید ، احتمالاً می توانید آموزش ما را در مورد نحوه انتقال وردپرس به یک میزبان جدید بدون هیچ گونه خرابی دنبال کنید . اگرچه به لطف BackupBuddy به هیچ کدی نیاز ندارد ، اما برای بسیاری از کاربران مبتدی هنوز هم ترسناک است.

خوشبختانه ، اکثر شرکت های میزبان خوب سایت شما را برای شما جابجا می کنند البته شاید باهزینه، اما در پاپا سرور انتقال هاست هیچ هزینه ای ندارد.

اکنون که از بزرگترین ترس خود راحت شدید ، بیایید نگاهی به 7 دلیل برای تغییر میزبان وب خود بیندازیم.

1. وقفه های مکرر غیرمنتظره

 در دسترس نبودن وب سایت برای رتبه بندی SEO ، بازدید و غیره به ضرر شما خواهد بود. هیچ کس نمی خواهد از سایتی بازدید کند که نیمی از وقت آن باز نمی شود.

اگر وب سایت شما چندین بار در هفته خراب است ، این یک نشانه کاملاً واضح است که باید تغییر دهید.

چگونه تشخیص دهیم سایت شما خراب است؟ از آنجا که به طور شبانه روزی از سایت خود بازدید نمی کنید ، شناختن آن بدون استفاده از سرویس نظارت دشوار است. خوشبختانه خدماتی مانند Pingdom در دسترس است که به شما کمک می کند تا به روز بودن سایت خود را به صورت رایگان کنترل کنید.

Uptime به آنلاین بودن سیستم سرور شما اشاره دارد. Downtime زمانی است که نمی توان به سرور شما دسترسی پیدا کرد. بنابراین اگر 99٪ uptime را مشاهده کردید ، به این معنی است که سایت شما در آن ماه خاموشی های جزئی را تجربه کرده است.

همیشه می توانید از کارمندان پشتیبانی میزبانی در مورد زمان خرابی که رخ داده است سئوال کنید. اگر جواب آنها قانع کننده نیستند ، وقت آن است که به تغییرات فکر کنید.

2. خطا در ایجاد اتصال پایگاه داده

اگر مرتباً در ایجاد اتصال پایگاه داده در سایت خود خطایی مشاهده می کنید ، به این معنی است که شما از سرورهای میزبانی خود پیشی می گیرید یا پلاگین بدی دارید.

در هر صورت ، پشتیبانی میزبانی شما باید بتواند به شما کمک کند. اگر آنها قادر به کمک نیستند ، پس باید به کسی مراجعه کنید که به شما کمک کند .هاست های پاپا سرور با کیفیت و سرعت بالا بهترین راندمان را به شما خواهد داد.

3. خطاهای سرور داخلی عجیب و غریب

خطای داخلی سرور ها یکی از رایج ترین خطاهای وردپرس است و شاید ناامیدکننده نیز باشد. پیام خطا به خودی خود قادر به نشان دادن کاربر به جهت درست برای رفع آن نیست.

اگر این خطاهای داخلی سرور در سایت شما بسیار مکرر دیده شده، این نشانه بدی است. باید یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس پیدا کنید که می داند چگونه سرورهای خود را به درستی برای وردپرس پیکربندی کند. هاست وردپرس ما کمترین خطا را دارد و مناسب برای افراد حرفه ای و مبتدی است.

4. تعلیق سایت

اکثر ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب حق دارند وب سایت شما را از بین ببرند ، به خصوص اگر فعالیت غیرقانونی در جریان باشد.

با این حال برخی از شرکت های میزبان بدون اطلاع رسانی برای موارد احمقانه مانند بیش از حد حساب را به حالت تعلیق در

می آورند.

میزبان شما باید به وب سایت شما اهمیت دهد زیرا شما به آنها در کسب و کار دیجیتال خودبه شما اعتماد کرده اند. اگر یک شرکت میزبان بدون اطلاع رسانی سایت شما را به حالت تعلیق درآورد ، لازم است که با آنها گفتگوی جدی داشته باشید.

اگر آن مکالمه به جایی نرسید ، وقت آن است که به شرکتی بروید که مراقبت کسب و کار شما باشد .

همچنین مهم است که نسخه پشتیبان تهیه کنید زیرا برخی از میزبان ها داده های شما را گروگان می گیرند. اما پاپا سرور به هیچ عنوان این کار را انچام نخواهند.

5. خدمات پشتیبانی از مشتری ضعیف

شما هرگز میزبانی با 100٪ سابقه خدمات عالی مشتری پیدا نخواهید کرد. فقط غیرممکن است که همه را راضی نگه داریم. نیازی به گفتن نیست اما ما سعی کردیم خدماتی ارئه دهیم تا مشترکین از با ما بودن لذت ببرند.

با توجه به این گفته ، خدمات خوب مشتری در مورد میزبانی وب  و هاستینگ بسیار مهم است.

شما باید سئولات زیر را از خود بپرسید: آیا کارکنان پشتیبانی میزبانی شما سریع پاسخ می دهند؟ آیا آنها آگاه و مفید هستند؟

گاهی اوقات میزبانان کمک به وردپرس را انکار می کنند و ادعا می کنند سیاست پشتیبانی آنها شامل نرم افزار نیست. اگر پشتیبانی خوبی دریافت نکردید ، وقت آن است که هاست خود را تغییر دهید.

6. سرعت صفحه آهسته است

سرعت یک عامل واقعا مهم برای بهینه سازی وب سایت شما برای تجربه بهتر کاربر و رتبه بندی بالاتر جستجو است.

معمولاً سایتهای کند به دلیل درخواستهای زیاد یا کاربران زیاد در سرور ایجاد می شوند. در هر صورت ، میزبان شما باید بتواند در فهمیدن دلیل کندی سایت شما کمک کند.

اگر این مسئله درخواست های زیادی باشد ، می توان آن را با کمی تغییر برطرف کرد ، خواه از بین بردن یک افزونه یا بهینه سازی بیشتر سرور باشد. با این وجود اگر مشکل کاربران زیاد باشد ، میزبان از شما می خواهد که برنامه خود را ارتقا دهید.

7. سایت شما از میزبان شما بیشتر شده است

اگر مدتی وبلاگ نویسی کرده اید ، پس ممکن است سایت شما از میزبان شما پیشی گرفته باشد. در یک سیستم عامل میزبانی مشترک ، سایت شما منابع سرور را با بسیاری از سایتهای میزبان شده در همان سرور به اشتراک می گذارد. در حالی که می توانید منابعی را که استفاده می کنید با استفاده از caching + CDN کنترل و محدود کنید ، هیچ کنترلی بر روی سایر سایت ها ندارید.

اگر سایت شما بسیار شلوغ تر از سایت های دیگر در همان سرور است ، در واقع سرعت سایت های دیگر را کاهش خواهید داد. پس از آن بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی مشترک بدون هیچ گونه هشداری شروع به خاتمه دادن به منابع شما می کنند.

اگر با مشکلی در سایت های کم سرعت روبرو شدید یا متوجه شدید که بیشتر وقت خود را صرف توضیح مشکل با پشتیبانی مشتری می کنید ، پس احتمالاً شما از میزبان خود پیشی گرفته اید و باید هاست خود را تغییر دهید.

گردآوری: گروه طراحی سایت و هاستینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
leo ipsum commodo elementum Donec velit, Praesent id Phasellus eleifend mattis