آموزشافزونهطراحی سایت

حل مشکل ارسال ایمیل در وردپرس

آموزش افزونه wp mail smtp

WP Mail SMTP چیست؟ چرا برای ارسال ایمیل های وردپرس به آن نیاز دارید؟

WP Mail SMTP یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می دهد با استفاده از سرور SMTP ایمیل وردپرس را ارسال کنید. این اطمینان می دهد که ایمیل های وردپرس شما با استفاده از پروتکل نامه استاندارد ارسال می شود.

پس از راه اندازی سایت وردپرس خود ، ممکن است متوجه شوید که از طریق وردپرس ایمیل دریافت نمی کنید. این شامل ایمیل ها و ایمیل های اعلان وردپرس از پلاگین فرم تماس با وردپرس شما است .

دلیل این امر این است که وردپرس از mail()عملکرد PHP برای ارسال ایمیل استفاده می کند. اکثر شرکت های میزبان وردپرس آن را به درستی پیکربندی نمی کنند و برخی به سادگی برای جلوگیری از سو استفاده آن را غیرفعال می کنند.

ساده ترین راه حل برای این مسئله استفاده از SMTP برای ارسال ایمیل های وردپرس است.

SMTP پروتکل امن انتقال ایمیل است و تقریباً روش استاندارد ارسال ایمیل است. برای ارسال ایمیل که از سو استفاده از سرور میزبان جلوگیری می کند و قابلیت تحویل ایمیل را بهبود می بخشد ، لازم است که به یک سرور ایمیل وارد شوید.

اکثر شرکت های میزبان وردپرس آدرس های ایمیل کسب و کار رایگان را ارائه می دهند که می توانید با نام دامنه خود استفاده کنید . ما توصیه می کنیم یک آدرس ایمیل جداگانه برای وب سایت وردپرس خود تنظیم کنید. مانند support@example.com یا info@example.com باشد.

پس از ایجاد آدرس ایمیل ، می توانید از آن برای ارسال ایمیل های وردپرس استفاده کنید. شما همچنان باید به وردپرس بگویید که چگونه با سرور ایمیل خود ارتباط برقرار کنید.

این جایی است که پلاگین WP Mail SMTP وارد می شود. به شما این امکان را می دهد که با وارد کردن اطلاعات SMTP ایمیل وردپرس را از طریق SMTP ارسال کنید.

WP Mail SMTP محبوب ترین راه حل SMTP برای وردپرس است (که در حال حاضر بیش از 1 میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند). توسط همان تیم WPForms نگهداری می شود .

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین WP Mail SMTP است. ب

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه Settings »WP Mail SMTP» یا تنظیمات >گزینه ایمیل بازدید کنید .

برای استفاده از WP Mail SMTP باید تنظیمات SMTP خود را وارد کنید. قسمت اول تنظیمات بدون توجه به شرکت میزبان شما مشابه خواهد بود. این شامل تنظیمات زیر است:

ایمیل ارسال کننده – این آدرس ایمیل است که برای ارسال همه ایمیل های وردپرس استفاده خواهد شد.
نام ارسال کننده- این نام برای ارسال ایمیل استفاده خواهد شد. ما توصیه می کنیم از عنوان وب سایت خود به عنوان نام استفاده کنید.
پست کننده – شما باید “سایر SMTP” را در اینجا انتخاب کنید زیرا با استفاده از سرور SMTP میزبان خود ایمیل ارسال می کنید
مسیر بازگشت – برای دریافت اعلان های تحویل یا پیام های برگشتی این کادر را علامت بزنید.

میزبان SMTP – آدرس میزبان SMTP است که توسط شرکت میزبان شما ارائه شده است.
رمزگذاری – روش رمزگذاری مورد استفاده سرور نامه شما برای ارسال ایمیل. معمولاً TLS است.
پورت SMTP – درگاهی است که توسط سرور نامه خروجی استفاده می شود.
Auto TLS – این تنظیم باید روی روشن تنظیم شود
احراز هویت – باید روشن باشد
نام کاربری SMTP – معمولاً آدرس ایمیلی است که برای ارسال ایمیل از آن استفاده می کنید
رمز عبور SMTP – رمز ورود حساب ایمیل است که برای ارسال ایمیل از آن استفاده می کنید. توصیه نمی کنیم پسورد SMTP را در اینجا ذخیره کنید. در عوض ، رمز عبور خود را در پرونده wp-config.php ذخیره کنید .

این تنظیمات برای اتصال با هر سرور SMTP لازم است. با این حال ، مقادیر آنها ممکن است از یک شرکت میزبان وردپرس به دیگری متفاوت باشد.

بیایید ببینیم که چگونه پلاگین WP Mail SMTP را با شرکت های میزبان مختلف تنظیم کنیم.

راه اندازی WP Mail SMTP در هاست پاپاسرور

پاپاس سرور یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در کشور است و یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس به طور رسمی توصیه می شود.

ما  پاپا سرور را به همه کاربرانی که در حال راه اندازی وبلاگ وردپرس یا ایجاد یک وب سایت کسب و کار کوچک هستند ، توصیه می کنیم .

در زیر تنظیمات SMTP برای اتصال WP Mail SMTP به سرور هاست SMTP استفاده می شود.

  • میزبان SMTP – mail.example.com
  • رمزگذاری – SSL
  • پورت SMTP – 465
  • نام کاربری SMTP – آدرس ایمیل شما (به عنوان مثال wordpress@example.com)
  • رمز عبور SMTP – رمز ورود حساب ایمیل شما

راه اندازی WP Mail SMTP با خدمات ایمیل شخص ثالث

برخی از شرکتهای مدیریت شده میزبانی وردپرس سرویس ایمیل را به عنوان بخشی از برنامه میزبانی خود ارائه نمی دهند. در این صورت ، برای ارسال ایمیل های وردپرس با استفاده از SMTP باید از سرویس ایمیل شخص ثالث استفاده کنید.

بهترین راه برای ارسال ایمیل های وردپرس با استفاده از SMTP استفاده از G Suite کنید (قبلاً Google Apps for Work). به شما امکان می دهد آدرس های ایمیل تجارت حرفه ای ایجاد کنید و از نام دامنه موجود خود با برنامه های معروف Google مانند Gmail ، Calendar ، Google Drive و موارد دیگر استفاده کنید.

WP Mail SMTP به شما امکان می دهد وردپرس را برای استفاده از سرورهای Gmail برای ارسال ایمیل به راحتی پیکربندی کنید. این شامل G Suite و همچنین حساب Gmail معمولی شما است.

برای ارسال ایمیل های وردپرس می توانید از MailGun نیز استفاده کنید. برای جزئیات ، به این راهنما در مورد نحوه ارسال ایمیل وردپرس از طریق MailGun مراجعه کنید .

WP Mail SMTP همچنین به شما امکان می دهد SendGrid را به عنوان پست کننده خود انتخاب کنید. شما فقط باید کلید API خود را وارد کنید که می توانید آن را در زیر حساب SendGrid خود پیدا کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه WP Mail SMTP را با هر میزبان تنظیم کنید.

 

گردآوری:گروه هاست و طراحی سایت پاپا سرور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Sed eget Aenean pulvinar tristique accumsan