آموزشفتوشاپ

بهترین پلاگین های فتوشاپ

4 پلاگین برتر رایگان فتوشاپ

  • پلاگین  Camera Raw

Camera Raw به سادگی یک ضرورت خام است و من شخصاً همیشه از آن استفاده می کنم. این افزونه ای است که شما را قادر به ویرایش تصاویر خام می کند ، اما می توانید از آن با سایر قالب های پرونده مانند JPEG و TIFF نیز استفاده کنید.

اگر می خواهید تعویض ثابت از Lightroom به فتوشاپ را رد کنید ، این یکی بسیار راحت است ، زیرا در Camera Raw می توانید مواردی را که معمولاً در Lightroom میبینید تنظیم کنید – تعادل رنگ سفید ، رنگ ، کنتراست ، سایه ها ، برجسته ها و موارد دیگر.

این افزونه هم برای ویندوز و هم برای مک در دسترس است و رایگان است.

  • پلاگین Pexels Photoshop Plugin 

این افزونه می تواند روند کاری شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و باعث صرفه جویی در وقت شما شود. با پلاگین Pexels Photoshop به هزاران تصویر رایگان تصاویر دسترسی دارید که می توانید بدون ترک فتوشاپ به فهرست آنها بپردازید.

کلیه عکسهای ارائه شده برای استفاده در هر هدف تجاری یا شخصی رایگان است.

گالری دائما در حال گسترش است. با حداقل 3000 تصویر رایگان جدید که به صورت ماهیانه اضافه می شوند ، تنوع فوق العاده گسترده ای برای انتخاب دارید.

  • پلاگین ON1 Effects

جلوه های ON1 از مجموعه عظیمی از پیش تنظیم های مختلف پشتیبانی می کند که می توانید برای بهبود تصاویر خود استفاده کنید. این یکی برای افرادی که دوست دارند تجربه زیادی داشته باشند بسیار عالی است و دوست دارند با یک کلیک به یک فیلم سینمایی یا یک عکس زیبا و B&W زیبا برسند.

خبر خوب دیگر این است که یک نوار لغزنده Opacity وجود دارد ، بنابراین اگر فکر می کنید بیش از حد افکت زیاد باشد ، همیشه می توانید جلوه را کم کنید.

جلوه های ON1 هم به عنوان یک برنامه مستقل و هم به عنوان یک افزونه رایگان برای Photoshop و Lightroom کار می کند.

  • پلاگین Layrs Control 2

Layrs Control 2 یک افزونه رایگان Photoshop است که به شما کمک می کند تا با ارائه روشی برای لایه های واقعی سازمان یافته ، روند ویرایش خود را بسیار پیچیده تر کنید.

این مجموعه شامل 7 اسکریپت است: ویرایشگر نام لایه ، حذف جلوه های بلااستفاده ، جلوه دادن تمام لایه ها ، حذف لایه های خالی ، پاک کردن اشیاء هوشمند ، یافتن پرونده ها / پوشه های مشابه ، و تبدیل به Smart Object.

دستیابی به این ابزارها در همه زمان ها می تواند صرفه جویی در زمان باشد.

10 پلاگین برتر پولی فتوشاپ

  • پلاگین Luminar 4 (Formerly Luminar Flex)

Luminar 4 یکی از پیشرفته ترین پلاگین های ویرایش عکس AI است که در بازار وجود دارد.

اگر دوست ندارید وقت زیادی برای کار بر روی درجه بندی رنگ و بهبود کلی تصاویر بگذرانید ، بدون شک این بهترین پلاگین Photoshop برای شماست. این نتایج عالی را در حداقل زمان ارائه می دهد.

این افزونه که قبلاً با عنوان “Luminar Flex” شناخته می شد ، AI Sky Enhancer ، Smart Tone و سایر فیلترهای خلاق منحصر به فرد را نیز انتخاب می کند. هر فیلتر از ماسک و حالت های ترکیبی خود پشتیبانی می کند که به شما این امکان می دهد هنگام ویرایش عکس های خود کنترل بیشتری داشته باشید و دقیق تر باشید.

  • پلاگین Aurora HDR

شایعه شده است که افزونه Aurora یکی از بهترین گزینه های موجود در هنگام ایجاد تصاویر HDR است.

مناسب برای مک و ویندوز است و یک رابط کاربری آسان با ترکیب گزینه های پیشرفته ویرایش را ارائه می دهد.

Aurora HDR همچنین خاتمه دادن به یک تصویر HDR با ظاهری طبیعی  برای شما بسیار آسان می سازد – چیزی که می تواند با سایر افزونه ها بسیار مشکل باشد.

شفق قطبی را می توان در Photoshop یا به عنوان یک برنامه مستقل استفاده کرد و با بیش از 20 ابزار ضروری برای ویرایش HDR مانند فیلتر پولاریزه ، گول زدن و سوختن ، تقویت کننده جزئیات و بسیاری موارد دیگر همراه است.

  • پلاگین Infinite Color

Infinite Color ابزاری برای درجه بندی رنگ هوشمند است که با تصادفی کردن مجموعه ای از لایه های تنظیم و اضافه کردن آنها به تصاویر ، ظاهر منحصر به فردی را ایجاد می کند.

نکته جالب در مورد این افزونه این است که رنگ هایی که ایجاد می کنید به تنهایی مورد نظر شما و مال شما خواهد بود زیرا این تعداد نامحدود از امکاناتی در رنگ دارد.

همچنین می تواند ساعت ها کار را به معنای واقعی کلمه صرفه جویی کند ، در حالی که هنوز هم می توانید به نتایج زیبایی برسید.

قیمت این پنل 99 دلار است – آنچه در ازای آن به دست می آورید ، یک افزونه پیشرفته است که توسط بسیاری از آنها به عنوان بهترین ابزار درجه بندی رنگ برای فتوشاپ در بازار معرفی شده است.

  • پلاگین Fluid Mask 3

ساخت برش در فتوشاپ چیزی است که هر عکاس با آن روبرو شده است. اگرچه این یک کار ضروری است ، اما گاهی اوقات می تواند یک کار بسیار وقت گیر و کسل کننده باشد … به خصوص وقتی انتخاب عناصری که محو می شوند یا به سادگی حاشیه ها قابل تشخیص نیستند.

این افزونه مورد توجه بسیاری از افراد است که مجبور هستند روزانه اشیاء را برش دهند ، همانطور که برای ساده سازی کل فرایند ایجاد شده است.

  • پلاگین Focus

ممکن است Focus یک نوع پلاگین مناسب برای شما باشد. این طراحی شده تا بتواند به راحتی فوکوس انتخابی ، تیرگی لنز ، تاری حرکت و جلوه های شیب تغییر را ایجاد کند. همچنین می تواند به شما کمک کند تا نیاز به تجهیزات اضافی گران قیمت را که به راحتی به دست نمی آورید به حداقل برساند.

این افزونه به شما آزادی خلاقانه می دهد تا فوکوس را در هر کجا که می خواهید قرار دهید و فوراً توجه خود را به موضوع اصلی عکس خود جلب کنید. اگر می خواهید از این مزیت استفاده کنید و آن را امتحان کنید ،حتما از پلاگینFocus  استفاده نمایید.

  • پلاگین Blow up 3

این یک نرم افزار بزرگنمایی شده برنده جایزه است که باعث می شود به راحتی عکس خود را بدون اینکه روی کیفیت عکس تاثیر بگذارد بزرگتر کنید. رابط Blow Up با سه زبانه اصلی ساده و کاربر پسند است: Crop ، Crop & Resize و Stretch. یک مزیت بزرگ دیگر این است که این یکی هم با ویندوز و هم با مک سازگار است.

  • پلاگین Noiseless

این یک نرم افزار عالی است که می توانید از آن استفاده کنید تا تصاویر کم نور خود را از بین نبرید. این افزونه بطور خودکار نویز موجود در عکس های شما را تشخیص داده و آن را حذف می کند. پس از آن ، یک الگوریتم دوم اجرا می شود که برای اضافه کردن جزئیات به آن نیاز است.

همچنین می توانید از پنل تنظیمات بهره ببرید و مطابق انتظارات خود میزان کاهش نویز را اصلاح کنید.

بی شک میتوان یکی از بهترین افرونه ها در  Lightroom ، Photoshop و Aperture باشد. در هنگام خرید گزینه استفاده از مجوز خانواده خود را نیز به شما می دهد که به شما امکان می دهد تا آن را در  پنج Mac نصب کنید و خبر بد این که با ویندوز سازگار نیست.

  • پلاگین FX Photo Studio

این افزونه دیگری است که توسط شرکت توسعه نرم افزار Skylum ساخته شده است. این مجموعه عالی از فیلترهای عکس با کیفیت بالا و جلوه های عکس دارد که می توانید برای رونق بخشیدن به خلاقیت خود استفاده کنید.

با استفاده از افزونه می توانید به راحتی عکس خود را به یک ضربه محکم و ناگهانی به سبک لوموگرافی ، طرح مداد یا تصویر برجسته تبدیل کنید.

شما همچنین می توانید تمام مراحل را کنترل کنید زیرا یک گزینه پوشش انتخابی در دسترس است. با این روش می توانید فیلتر را فقط بر روی قسمت خاصی از تصویر خود اعمال کنید.

  • پلاگین Particle Shop

Particle Shop یک افزونه برس است که واقعاً می تواند قدرت تخیل شما را برقرار کند. آنچه در اینجا به دست می آورید یک بسته اصلی 11 قلم مو و برس های جدید پویا است.

اگر جلوه ها و ایجاد پیشرفتهای خیره کننده تصویر را دوست دارید ، مطمئناً از این مجموعه لذت خواهید برد.

  • پلاگین Topaz B&W Effects

اگربه  عکاسی رنگی علاقه ای ندارید و دنیای اطراف را به صورت سیاه و سفید درک می کنید ، ممکن است این افزونه فقط یک بازی مناسب برای شما باشد. این توسط آزمایشگاه های Topaz ایجاد شده است و هدف آن تبدیل کردن عکس های شما به تصاویر تک رنگ است که از نظر عاطفی بیننده را تحریک میکند.

Topaz B&W Effects از یک موتور تبدیل B&W مدرن استفاده می کند که به شما در تأکید بر تن و بافت کمک می کند.

نوع نتایجی که می گیرید عکس هایی با ظاهری طبیعی هستند که بدون ویرایش بیش از حد تأثیر بصری خوبی دارند. این افزونه همچنین می تواند با بازی با سبک های دانه فیلم که در آن قرار دارد ، به شما کمک کند تا یک فیلم معتبر را به کار خود اضافه کنید.

امیدوارم که شما از معرفی بهترین افزونه های فتوشاپ سال 2020 لذت برده باشید . مشخص است که اگرچه Adobe Photoshop یک ویرایشگر تصویر فوق العاده قدرتمند است ، اما هنوز ابزارهای بسیاری وجود ندارد!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
felis venenatis, ante. eget neque. id id, tempus suscipit