آموزشافزونهطراحی سایت

بهترین افزونه های وردپرس

اگر نمی دانید چگونه برنامه نویسی تحت وب انجام بدید ، مهارت لازم برای ساختن یک وب سایت جذاب از ابتدا را ندارید. با این وجود ، استخدام یک طراح وب حرفه ای برای کمک ممکن است  هزینه بالای داشته باشد.

DragDropr راه حل مناسبی برای رفع این مشکل است. در واقه یک صفحه ساز حرفه ای است .با استفاده از این افزونه می توانید با کشیدن و رها کردن عناصر مورد نظر در هر صفحه ، صفحات را برای سایت خود ایجاد کنید. بیش از 200 بلوک محتوا از پیش طراحی شده و کاملاً قابل تنظیم برای سفارشی سازی وجود دارد. این امکان را به هر کسی می دهد که با کسری از هزینه های استخدام یک طراح ، یک وب سایت حرفه ای ایجاد کند.

Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس است. بهینه سازی صفحات و ارسال های شما برای رتبه بهتر در موتورهای جستجو را آسان می کند.

با استفاده از SEO Yoast ، الگوی عناوین و توضیحات متا را دریافت خواهید کرد ، بنابراین می توانید نحوه تهیه این اطلاعات را طبق بهترین شیوه های SEO یاد بگیرید. Yoast SEO همچنین مطالب شما را هم برای خوانایی و هم برای کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل می کند.

آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را در وب سایت خود بفروشید؟افزونه ای برای آن وجود دارد بنام وکامرس  WooCommerce به دلیل سفارشی سازی فوق العاده این افزونه یکی از محبوب ترین ها در تجارت الکترونیکی است. شما می توانید همه چیز را از فایل های دیجیتالی گرفته تا محصولات فیزیکی بفروشید و می توانید ارزها را تنظیم کنید ، بررسی کنید ، عملکردهای مرتب سازی و فیلتر را اضافه کنید ، تصاویر نامحدود را برای هر محصول تنظیم کنید و…

W3 Total Cache یکی از محبوب ترین افزونه های ذخیره سازی وردپرس است. ذخیره سازی روشی برای ذخیره داده ها به منظور فراهم آوردن این داده ها حتی سریعتر از درخواست کاربر توسط کاربر است.

در اصل ، W3 Total Cache بارهای بارگذاری وب سایت شما را کاهش می دهد. به دلیل افزایش سرعت سایت ، شاهد افزایش رتبه موتورهای جستجوگر سایت خود و شاید حتی افزایش نرخ تبدیل می باشید.

Jetpack مجموعه ای از ویژگی های شگفت انگیز است که سایت شما را با بسیاری از قابلیت های مفید شارژ می کند. Jetpack قابلیت های بسیاری از افزونه ها را در خود ارائه می دهد.

از بهبود امنیت سایت گرفته تا بهینه سازی مشغول کاربر ، Jetpack چندین ویژگی را ارائه می دهد تا سایت شما هموار باشد. با استفاده از Jetpack می توانید دکمه های اشتراک اجتماعی ، فرم های تماس ، خدمات CDN ، فرم اشتراک ایمیل و بسیاری از خدمات دیگر را به وب سایت خود اضافه کنید.

Monarch از ElegantThemes یکی از بهترین افزونه های اشتراک گذاری صفحهات در شبکه های اجتماعی برای وردپرس است. این افزونه دارای دکمه های به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مدرن است که می توانید در صفحات وب خود به صورت استراتژیک قرار دهید تا کاربران را ترغیب کند تا به سرعت مطالب خود را در فید رسانه های اجتماعی خود کلیک و به اشتراک بگذارند. این افزونه به شما در رسیدن به مخاطبان جدید کمک خواهد کرد.

نقشه های سایت برای خزندگان موتور جستجو راحت تر می توانند صفحات و پست های مهم سایت وردپرس خود را پیدا کرده و آنها را با بازدهی بیشتری بازیابی کنند. افزونه Google XML Sitemaps از انواع مختلف صفحات ایجاد شده با وردپرس و نشانی های اینترنتی سفارشی پشتیبانی می کند.(خلاصه این که یه نقشه برای سایت شما میسازد که باعث میشه شما هر کاری در سایت انجام میدید مثل ایجاد صفحه یا نوشتن در وبلاگ و…. داخل اون نقشه نگهداری میکند که موتور های جستجو با خبر بشن که شما روی سایتتون چه تغییراتی انجام دادین! نکته مهم این که باعث رتبه بندی بهتر در گوگل،بینگ،یاهو، و دیگر موتور های جستجوگر می شود )

امنیت سایت وردپرس شما نباید ضعیف باشد. افزونه iThemes Security یکی از موثرترین افزونه های وردپرس برای ایمن سازی وب سایت وردپرس شماست.

این برنامه به شما بیش از 30 راه برای محافظت از سایت و کاربران خود اعم از انقضا رمزعبور ، تأیید هویت دو عاملی ، reCAPTCHA و اسکن بدافزار می دهد.

WP-Optimize یک افزونه بسیار مهم برای هر سایتی است که دارای یک پایگاه داده گسترده وردپرس است. این عناصر غیرضروری مانند پیش نویس ها و نظرات اسپم شده را را پاک می کند ، که هیچ ارزشی به سایت شما نمی دهند.

همچنین تصاویر را فشرده کرده و حافظه پنهان را برای بهبود سرعت سایت فعال می کند. اگرچه پیچیده به نظر می رسد ، WP-Optimize می تواند همه این موارد را تنها با کلیک یک دکمه انجام دهد.

Contact Form 7 محبوب ترین و رایگان ترین افزونه فرم تماس با وردپرس است. با استفاده از فرم تماس 7 که در وب سایت شما نصب شده است ، کاربران می توانند از طریق فرم های ارتباطی ساده که دارای قابلیت های reCAPTCHA و Akismet هستند برای پیشگیری از هرزنامه به کمک شما برسند.

برای بهینه سازی فایل های تصویری برای کمک به بهبود سرعت سایت ، برای هر سایتی بسیار مهم است و انجام آن به صورت دستی برای هر تصویر می تواند یک کار وقت گیر و کسل کننده باشد.

خوشبختانه  Smush افزونه ای است که به شما کمک می کند تا به طور خودکار تصاویر را در سایت شما فشرده می کند. با تصاویر فشرده شده ، وب سایت شما به سرعت بارگذاری می شود برای کاربران.

یک نوار اطلاع رسانی خوب طراحی شده بهترین روش برای جلب توجه بازدید کنندگان شماست. با WP Notification Bar Pro ، می توانید یک لینک متنی ، دکمه ها یا شمارش معکوس برای ایجاد هرگونه پیشنهاد ویژه در وب سایت خود ایجاد کنید.

همچنین می توانید از این افزونه برای نشان دادن اشتراک های اجتماعی و تشویق کاربران خود برای دنبال کردن نام تجاری خود در رسانه های اجتماعی استفاده کنید ، یا از این افزونه به عنوان یک فرم ایمیل انتخاب استفاده کنید.

افزونه اشتراک ایمیل برای هر سایتی یک افزونه ضروری است و WP Subscrib Pro به لطف گزینه های سفارشی سازی آن ، گزینه ای عالی است.

شما می توانید دقیقاً مکانی را انتخاب کنید که ویجت اشتراک ایمیل را در صفحه قرار دهید ، رنگها را بطور حاد تنظیم کنید ، پنجره های بازشو را برای جلب توجه کاربران تنظیم کنید و حتی زمانی  برای هشدار به کاربران در زمان مطلوب تنظیم کنید.

اگر می خواهید یک سایت انجمن در بستر وردپرس ایجاد کنید ، BuddyPress موثرترین و ساده ترین ابزار برای ایجاد یک سایت شبکه های اجتماعی را دارد. با استفاده از BuddyPress ، کاربران سایت شما می توانند پروفایل ایجاد کنند ، با یکدیگر گپ بزنند ، به صورت گروهی تعامل داشته باشند و…

تغییر مسیر یک افزونه وردپرس است که مسیر های  301 تغییر مسیر را مدیریت می کند ، 404 خطا را پیگیری می کند و هر انتهای سست سایت شما را مرتب می کند.

این امر به ویژه در صورت مهاجرت صفحات از یک وب سایت قدیمی یا تغییر فهرست راهنمای نصب وردپرس بسیار مفید است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
ut Donec leo. justo id Lorem et,