آموزشافزونهسئوطراحی سایت

بهترین افزونه ها و ابزار های سئو

مواردی که باید درباره افزونه ها و ابزارهای جستجوگر WordPress بدانید

هنگام خواندن نکات مربوط به SEO یا جستجوی “بهترین افزونه های رایگان SEO WordPress” ، با مقالاتی روبرو خواهید شد که دارای چندین ابزار هستند.

این می تواند برای کاربران مبتدی و غیر حرفه ای کاملاً طاقت فرسا باشد.

حقیقت این است که شما برای به دست آوردن رتبه های جستجوی بالاتر به ده ها ابزار برای SEO احتیاج ندارید.

اگرچه بیشتر پست های وبلاگ (از جمله ما) دارای محبوب ترین افزونه های جستجوگرها هستند ، اما درک موارد استفاده ابزار برای شما بسیار مهم است.

به عنوان مثال ، شما هرگز نمی خواهید بیش از یک افزونه SEO WordPress در وب سایت خود استفاده کنید. ما از Yoast ، All in One SEO ، Rank Math و SEOPress نام خواهیم برد. برای جلوگیری از درگیری پلاگین ، فقط باید یکی را انتخاب کنید.

ما SEMRush ، Ahrefs و چند ابزار قدرتمند دیگر را برای شما توضیح خواهیم داد ، اما از آنجا که مجموعه ویژگی های مشابهی دارند ، ابتدا به همه آنها نیازی ندارید. ما به شما خواهیم گفت که از چه ابزاری در تجارت خود استفاده کنید و بهترین ویژگی ها در بین هر ابزار کدام است.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به بهترین افزونه ها و ابزارهای جستجوگر WordPress بیندازیم.

  • افزونه وردپرس yoast seo

Yoast SEO بهترین افزونه SEO WordPress در بازار است. این یک ابزار کامل بهینه سازی وب سایت است که به شما کمک می کند وب سایت خود را بهبود ببخشید.

به شما امکان می دهد به راحتی عناوین و توضیحات SEO را به تمام پست ها و صفحات وب سایت خود اضافه کنید. همچنین می توانید از آن برای افزودن فراداده Open Graph و تصاویر رسانه های اجتماعی به مقالات خود استفاده کنید.

Yoast SEO به طور خودکار یک نقشه سایت XML برای تمام محتوای وب سایت شما ایجاد می کند که موتورهای جستجو گر آسان تر میتوانند جستجو در وب سایت شما ایجاد کند. همچنین اگر از پلاگین SEO دیگری استفاده کرده اید به شما کمک می کند به راحتی داده های SEO خود را وارد کنید.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای کامل ما در مورد نحوه نصب و راه اندازی پلاگین Yoast SEO در وردپرس مراجعه کنید.

ما از افزونه Yoast SEO در WPBeginner برای کمک به بهینه سازی عناوین و توضیحات متنی SEO در صفحه ، مدیریت هدایت های جستجوگرها ، کنترل تنظیمات فهرست ، تولید نقشه سایت و غیره استفاده می کنیم.

با این حال ما از همه ویژگی های Yoast SEO مانند تجزیه و تحلیل محتوا استفاده نمی کنیم ، زیرا احساس می کنیم در مقایسه با یک راه حل جامع دستیار نوشتن مانند SEMRush ، این ویژگی کوتاه است.

این ما را به ابزار SEO بعدی در لیست می رساند.

  • ابزار SEMRush

SEMRush بهترین ابزار در بین جستجوگرها در بازار است. که توسط کارشناسان حرفه ای سئو ، بازاریابان ، وبلاگ نویسان و مشاغل مختلف در هر اندازه ای مورد استفاده قرار می گیرد ، مجموعه ای گسترده از ابزارها را برای رشد بازدید شما فراهم می کند.

می توانید از آن برای یافتن کلمات کلیدی ارگانیک و اصطلاحات جستجو استفاده کنید که به راحتی می توانید برای آنها رتبه بندی کنید. همچنین به شما امکان می دهد تحقیقات رقابتی انجام دهید و ببینید رقبای شما برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند و چگونه می توانید آنها را شکست دهید.

ابزار SEMRush SEO Writing Assistant به شما کمک می کند محتوای وب سایت خود را بهبود بخشید تا 10 نتیجه برتر را برای کلمه کلیدی خود انتخاب نمائید.  این به شما کمک می کند محتوای بهتری برای سئو جستجو کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای کامل ما در مورد چگونگی تحقیق درباره کلمات کلیدی برای وب سایت خود مراجعه کنید.

  • کنسول جستجوی گوگل (Google Search Console)

Google Search Console ابزاری رایگان است که توسط Google ارائه می شود تا به دارندگان وب سایت کمک کند حضور سایت خود را در نتایج جستجوی Google کنترل و حفظ کنند.

هنگامی که Google قادر به خزیدن و صفحه بندی در وب سایت شما نیست ، به شما هشدار می دهد. همچنین شما می توانید نکات مفیدی در مورد چگونگی رفع این خطاهای خزنده دریافت کنید.

از همه مهمتر ، این نشان می دهد که وب سایت شما برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کند ، لنگر متون ، موقعیت متوسط ​​، برداشت ها و موارد دیگر. می توانید از این داده ها برای یافتن کلمات کلیدی استفاده کنید که بتوانید با بهینه سازی ساده محتوای خود ، به راحتی رتبه بالاتری پیدا کنید. همچنین می توانید از این داده های کلمه کلیدی برای ایده های جدید ارسال وبلاگ استفاده کنید.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای جامع کنسول جستجوی Google برای مبتدیان مراجعه کنید.

Yoast SEO دارای یکپارچه سازی آسان است که به شما امکان می دهد Search Console را بدون نوشتن کدی تنظیم کنید.

MonsterInsights ، ابزاری دیگر که بعداً به آن اشاره خواهیم کرد ، به شما کمک می کند تا گزارش های Search Console را دقیقاً درون داشبورد وردپرس خود بیاورید تا به راحتی دسترسی داشته باشید.

 

  • افزونه وردپرس All in One SEO Pack

All in One SEO Pack یک پلاگین محبوب WordPress SEO است که مجموعه ای گسترده از ابزارها را برای بهبود وب سایت شما ارائه می دهد. به شما امکان می دهد به راحتی عنوان SEO و متا تگ ها ، متا تگ های نمودار باز ، نقشه سایت XML ، نقشه سایت تصاویر و غیره را به راحتی اضافه کنید.

این با WooCommerce خارج از جعبه کار می کند تا فروشگاه آنلاین شما را برای سئو بهینه کند. همراه با نصب آسان و امکان کنترل دسترسی به تنظیمات مختلف را با استفاده از یک مدیر ویژگی فراهم می کند.

همچنین ممکن است بخواهید راهنمای کامل مبتدیان ما را در مورد All in One SEO Pack و مقایسه ما با Yoast SEO vs All in One SEO Pack مشاهده کنید .

افزونه All in One SEO Pack Pro به شما امکان دسترسی به افزونه های بیشتری را می دهد و یک راه حل مقرون به صرفه تر از Yoast SEO است به همین دلیل دومین پلاگین محبوب WordPress SEO در بازار است.

توجه: All in One SEO Pack گزینه Yoast SEO است. به یاد داشته باشید ، شما فقط به یک افزونه SEO WordPress در سایت خود نیاز دارید.

  • ابزار Google Keyword Planner

هیچ کس در این کره خاکی به اندازه غول جستجوگر گوگل این همه اطلاعات را یکجا ندارد و به خاطر همین است که مردم همواره در این موتور جستجوگر در حال جستجو هستن.

آیا می دانید با استفاده از ابزار Google Keyword Planner می توانید ایده های کلمات کلیدی خود را از خود Google دریافت کنید.

این ابزار رایگان به تبلیغ کنندگان گوگل به صورت رایگان ارائه می شود و هر کسی می تواند از آن استفاده کند. هدف اصلی آن نشان دادن تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی است که می توانند برای تبلیغات خود پیشنهاد دهند.

همچنین با نشان دادن تخمینی از میزان جستجو ، تعداد نتایج و سطح دشواری ، به تبلیغ دهندگان کمک می کند تا کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنند.

به عنوان یک بازاریاب محتوا یا وبلاگ نویس ، می توانید از این داده ها برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا ، علاقه تبلیغاتی زیاد و مهمتر از همه کلمات کلیدی که در آنها، به راحتی از سایر سایت ها میتوانید سبقت بگیرید .

  • ابزار Ahrefs

Ahrefs ابزاری برای جستجوی بازاریاب ها ، وبلاگ نویسان و مشاغل در همه موارد است. این یک گزینه محبوب برای SEMRush است و بسیاری از ابزارها و ویژگی های مشابه را ارائه می دهد.

این امکان را برای شما فراهم می کند تا تحقیقات کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابت ، تحقیقات بک لینک ، نظارت بر رتبه بندی کلمات کلیدی و موارد دیگر را انجام دهید.

همچنین یک ابزار دقیق تحلیل محتوای ارائه می دهد که به شما کمک می کند ضمن هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص ، محتوا را بهبود ببخشید.

اگرچه یک ویژگی بزرگ همپوشانی دارد ، اما آنچه Ahrefs به خوبی انجام می دهد ، تجزیه و تحلیل بک لینک است. ما می توانیم از آن استفاده کنیم تا ببینیم کدام سایت ها به چندین رقبا لینک می دهند ، این به ما کمک می کند لینک های بیشتری بدست آوریم و مشارکت های بیشتری ایجاد کنیم.

آنها همچنین به ما کمک می کنند محتواهایی که رقبای ما از آن استفاده نمیکنند را ما برای رتبه بندی استفاده کنیم ، بنابراین می توانیم در آن موضوعات محتوایی ایجاد کنیم تا بیشتر در معرض دید قرار بگیریم.

نکته آخر و مهمتر اینکه ، Ahrefs به ما کمک می کند تا محتوای تکراری و آدم خواری کلمات کلیدی را بهتر شناسایی کنیم که به ما در ادغام و ارتقا boost محتوای مناسب برای ارتقا رتبه بندی کمک می کند.

به دلایل بالا ، ما هم برای SEMRush و هم برای Ahref به این دو افزونه پرداختیم زیرا هر دو برای موارد خاص استفاده مناسب دارند.

  • افزونه وردپرس SEOPress

SEOPress یکی دیگر از افزونه های ساده و در عین حال قدرتمند SEO WordPress است. این شامل تمام ویژگی هایی است که شما می توانید از یک پلاگین SEO مانند عنوان متا ، توضیحات ، پشتیبانی از نمودار باز ، نقشه های سایت XML تصویر و محتوا ، تغییر مسیرها و موارد دیگر انتظار داشته باشید.

این با تنظیمات آسان تر برای مبتدیان و کنترل های پیشرفته برای کاربران با تجربه تر ارائه می شود. از نظر ویژگی ها و سهولت استفاده با تمام افزونه های برتر WordPress SEO موجود در بازار قابل مقایسه است.

دلیل بزرگی که برخی از کاربران SEOPress را به جای Yoast SEO انتخاب می کنند این است که نسخه ممتاز آن بسیار ارزان تر است و دارای بسیاری از ویژگی های مشابه است.

توجه: SEOPress یک گزینه Yoast SEO است. به یاد داشته باشید ، شما فقط به یک افزونه SEO WordPress در سایت خود نیاز دارید.

  • ابزار Rank Math

Rank Math یک افزونه سریع کاربر پسند SEO WordPress است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را برای موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی بهینه کنید. این برنامه با یک جادوگر راه انداز همراه است و به شما امکان می دهد در هنگام راه اندازی اطلاعات از سایر افزونه های SEO وارد کنید.

به شما امکان می دهد عنوان متا ، توضیحات و فراداده Open Graph را به راحتی به پست های وبلاگ خود اضافه کنید. این افزونه همچنین به شما امکان می دهد یک نقشه سایت XML ایجاد کنید ، کنسول جستجوی Google را متصل کنید و دسترسی به ویژگی های پلاگین را بر اساس نقش های کاربر کنترل کنید.

 

  • ابزار All in One Schema Rich Snippets

Rich Snippets به شما امکان می دهد وب سایت خود را در نتایج جستجو با نمایش رتبه بندی ستاره  ، قیمت زیر یک محصول ، تصویر یا فیلم در کنار توضیحات و غیره برجسته کنید.

موتورهای جستجو برای بدست آوردن این اطلاعات از داده های موجود در قالب Schema استفاده می کنند. All in One Schema Rich Snippets با افزودن متادیتای Schema به وب سایت به شما کمک می کند وب سایت خود را بهینه کنید.

از مرورها ، رویدادها ، افراد ، محصولات ، دستور العمل ها ، برنامه های نرم افزاری ، فیلم ها و مقالات به عنوان انواع محتوای طرحواره پشتیبانی می کند. در کنار افزونه SEO موجود در وردپرس شما به زیبایی کار می کند.

  • وب سایت پیدا کردن کلمات کلیدی (KeywordTool.io)

Keyword Tool یکی از بهترین ابزارهای تحقیق رایگان کلمات کلیدی است که هم اکنون موجود است. به شما امکان می دهد با وارد کردن کلمه کلیدی به سادگی ایده های کلمات کلیدی را ایجاد کنید. این پیشنهادات کلمات کلیدی از ویژگی پیشنهاد خودکار Google جمع آوری شده است. همچنین پیشنهادات کلمات کلیدی از Bing ، YouTube ، Amazon و موارد دیگر را به شما نشان می دهد.

این پیشنهادهای کلمات کلیدی گنجینه ای از اطلاعات است. همچنین می توانید با به روزرسانی در طرح پولی آنها ، حجم جستجو ، هزینه هر کلیک (گوگل ادز) و سایر داده ها را برای هر کلمه کلیدی دریافت کنید.

  • ابزار SEOquake

SEOquake ابزاری مفید برای جستجوگرها برای دارندگان وب سایت است. این به عنوان یک افزودنی مرورگر برای مرورگرهای وب Google Chrome ، Mozilla Firefox ، Opera و Safari در دسترس است.

این اطلاعات مربوط به جستجوگرها را برای هر وب سایت فراهم می کند. این داده ها شامل سلامت صفحه ، سن ، آخرین به روزرسانی ، رتبه الکسا و بسیاری از پارامترهای دیگر است. این یکی از بیشترین بارگیری شده توسط افزونه های مرورگر توسط متخصصان جستجوگرها است.

جدا از آن ، نوار ابزار SEOquake هنگام تایپ کلمه کلیدی می تواند نتایج یکسان جستجو در داده ها را به شما نشان دهد. اگر در حال رقابت برای کلمات کلیدی مختلف هستید ، این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد. حتی می توانید نتایج جستجو را در قالب CSV بارگیری کنید و داده های جستجوی اکسل خود را تهیه کنید.

  • افزونه وردپرس wp rocket

سرعت سایت عامل اصلی در رتبه بندی جستجو است. به همین دلیل شما باید سرعت و عملکرد وب سایت خود را کنترل کنید تا مطمئن شوید که بر SEO شما تأثیر نمی گذارد.

آسانترین راه برای افزایش سرعت وب سایت شما با فعال کردن حافظه پنهان است. WP موشک است بهترین افزونه ذخیره وردپرس در بازار، که اجازه

می دهد تا شما به بهترین شکل اطلاعات خود را ذخیره کنید بدون درگیر شدن در مسائل فنی این کار را برای شما انجام میدهد.

 

  • افزونه وردپرس MonsterInsights

بسیاری از مبتدیان برای تصمیم گیری در زمینه بازاریابی به بهترین حدس خود اعتماد می کنند. وقتی می توانید به راحتی بینشی را که برای بهبود استراتژی سئو وب سایت خود نیاز دارید ، بدست آورید

MonsterInsights افزونه شرط بندی Google Analytics برای وردپرس است. به شما امکان می دهد Google Analytics را به راحتی در وردپرس نصب کنید و گزارش های قابل خواندن توسط انسان را در داخل داشبورد وردپرس خود نشان می دهد.

این به شما می گوید کاربران شما از کجا می آیند ، مطالب برتر شما ، آنچه کاربران در وب سایت شما انجام می دهند و موارد دیگر. همچنین به شما امکان می دهد سئو WooCommerce خود را با مشاهده محبوبیت محصولات و از دست دادن مشتری ، ردیابی کنید .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
ut Donec risus adipiscing Donec in suscipit fringilla justo Lorem Aenean