آموزشدیجیتال مارکتینگ

راه حل های بازاریابی برای تولید

هنوز بسیاری از سازمان های تولیدی وجود دارند که به لباس های سردسیر متکی هستند ، در نمایشگاه های تجاری شرکت می کنند و برای فروش محصول خود کاتالوگ های براق منتشر می کنند. برای نسل ها ، زیرا بسیاری از این شرکت ها بیش از 100 سال یا بیشتر متعلق به خانواده بوده اند ، این رویه کار کرده است.

با این حال ، روشهای بازاریابی خارج از مرز متعارف توسط مصرف کنندگان و افراد بازرگانی به نفع کشف مارک ها و شرکت ها به وسیله خودشان نادیده گرفته می شوند.

شرکتی که این موضوع را درک کرده و از یک استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده می کند ، بیشتر در شرایط کسب و کار امروز موفق خواهد شد. ما معتقدیم که این قطعاً در صنعت تولید صحیح است و ما می خواهیم به کسب و کا شما کمک کنیم.

  • چگونه بازاریابی دیجیتال می تواند بر تولید کنندگان تأثیر بگذارد

جهانی سازی را در نظر بگیرید. تأثیر بازارهای جهانی بر مشاغل ایالات متحده امروز خیره کننده است. بیست و پنج سال پیش ، هیچ رقابت جدی برای تولید وجود نداشت. اکنون ، گیاهان در کشور با مشکل روبرو هستند. ما خودمان آن را به عنوان یک آژانس دیجیتال با خدمات کامل می بینیم که مشتریان توسعه دهندگان دریایی را انتخاب می کنند که بصورت رقابتی خدمات خود را به فروش می رسانند. تولیدکنندگان با همان چالش هایی روبرو هستند که ما با آن روبرو هستیم. یاد گرفتند این که چگونه محصول  خود را به بازار عرضه کنیم تا ما را در موقعیت بهتری برای موفقیت قرار دهد. ما احساس می کنیم این یک پیشرفت طبیعی برای ما است تا آنچه را که آموخته ایم به دست بیاوریم و آن را به موسسه ای منتقل کنیم که مورد حمایت جامعه دیجیتالی قرار نگیرد.

بازاریابی ورودی یا بازاریابی دیجیتال موثرترین روش برای افزایش دید شما و پیروزی در رقابت است. هدف این است که یک شرکت شماره یک در زمینه کار  باشید که در صفحه نتیجه موتور جستجو (SERP) قرار دارد.

مطمئناً می خواهید برای هر موتور جستجو در صفحه الو باشید. بنابراین ، تأثیرگذاری بر روی شبکه توزیع ، برای مثال  مذاکره، که با شرایطی  بتوانید وضعیت خود را نسبت به رقیب خود به راحتی ثابت کنید.

  • داشتن وب سایت کافی نیست

فقط داشتن یک وب سایت کافی نیست. برای گفتن ، “من یک سایت دارم و شماره تلفن من در آن قرار دارد ، بنابراین هر کسی که می خواهد مرا پیدا کند تماس میگیرد” ، این کافی نیست و به هیچ چیز نمیرسید.

اول ، شما به یک وب سایت ریسپانسیو نیاز دارید ، که به دنبال جستجوگرهای در تلفن همراه است. مردم ددائم در حال جستجو هستند در تلفن همراه خود. آنها فقط پشت یک میز نشسته اند و سفارشات خرید خود را پر می کنند. گزارش های موجودی ، وضعیت سفارش و ایمیل از طریق تلفن و تبلت قابل دسترسی است. رتبه بندی موتورهای جستجو در مورد استفاده از موبایل پیش بینی شده است. اگر به بازار موبایل توجه نمی کنید ، بیشتر از رقبای خود عقب خواهید ماند.

  • اندازه گیری موفقیت

بهترین ، مطلق بهترین ، در مورد بازاریابی ورودی ، توانایی تعیین قدرت شما در استراتژی بازاریابی است. برای به دست آوردن مشتری جدید چقدر هزینه میکنید؟ اگر در یک نمایشگاه تجاری شرکت کرده اید ، کاتالوگ های جدید را چاپ کرده اید ، در یک ژورنال تجاری آگهی خریداری کرده اید ، هزینه بالا آن همه را می دانید؟ تعداد کارتهای ویزیت که به شما دست داده است ، این احساس را برای شما رقم می زند که ممکن است نمایشگاه تجاری موفق بوده باشد. اما ، چگونه می دانید مشتری  تبلیغ را دیده است ، شخصی است که در ماه  از شما خرید می کند؟

بازاریابی دیجیتال روشهای ردیابی چندگانه را ارائه می دهد . می دانید آنها از کجا آمده اند ، چه کمپین هایی کار کرده اند ، نرخ تبدیل برای هر سرمایه گذاری چه بوده است. و چگونه می توانید استراتژی خود را بر اساس شایستگی های نسبی این اقدامات مختلف تنظیم کنید. خواهید دید که کدام بلاگ ها بیشترین توجه را به خود جلب کرده اند ، کدام عکس ها مورد توجه قرار گرفته اند ، کدام صفحات در بازدید کنندگان وب سایت شما بیشترین وقت را صرف می کنند. شما همیشه می توانید رویکرد خود را بر اساس داده های تحلیلی که می توانید در هر زمان مشاهده کنید – حتی از طریق تلفن خود !

حتی اگر شما در حال انجام برخی از این موارد هستید ، بازاریابی دیجیتال آنقدر سریع تکامل می یابد که حفظ آن بسیار دشوار است. کارشناسان به شما خواهند گفت که بازاریابی دیجیتال بی ثبات ترین و سریعترین رشد بازار است . روند رسانه های اجتماعی روزانه تغییر می کند. گوگل قوانین و معیارهای خود را برای سئو به طور مداوم تغییر می دهد ، دقیقاً به دلیل انبوه داده های جمع آوری شده. شرکتهایی که روی آن متمرکز نشده اند هرگز به نتیجه نمی رسند.

ما می دانیم که تغییر دادن رویکردی که برای ده ها سال کار کرده است دشوار است. این مشکل بیشتر از بازاریابی صدق می کند. بدون شک برخی از تولید کنندگان نیز از همین رویه ها برای ردیابی فروش و موجودی مورد استفاده در زمان کار رایگان استفاده می کنند. شاید خوب به نظر برسد با این حال از دیدگاه فناوری اطلاعات ، عدم در نظر گرفتن راه حل های جدید تنها می تواند به شکست منجر شود. همین روند فکر باید در مورد بازاریابی نیز صدق کند!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
ante. adipiscing libero dictum non id luctus