آموزش

9 موتور جستجوگر برتر جهان

top 9 best search engines in the world

موتورهای جستجو اکنون بخشی از زندگی روزمره ما هستند ، خواه در حال تحقیق برای  نزدیکترین کافی شاپ قبل از ساعت 7 صبح کجا باز است یا به دنبال بهترین استیک هاوس در شهر هستند. اکنون افراد بیشتر و بیشتر به موتورهای جستجو وابسته می شوند تا پاسخ سوالات  روزمره خود را بدست آورند.کسانی که ما به آنها علاقه مندیم مربوط به خدمات آنچه که ما انجام می دهیم مانند بهبود رتبه بندی جستجو ، طراحی وب ، توسعه وب و موارد دیگر.

با توجه به اینکه از “همه مسیرهای بازار” استفاده می کنیم ، به دلیل ترافیک ، وابستگی زیادی به موتورهای جستجو داریم.

لیست 12 موتور برتر جستجو در جهان

1. گوگل 

موتور جستجوی گوگل بهترین موتور جستجو در جهان است و آن را نیز یکی از محصولات محبوب از گوگل. تقریبا 70 درصد از بازار موتور جستجو توسط گوگل خریداری شده است. غول فناوری همیشه در حال پیشرفت است و به دنبال بهبود الگوریتم موتور جستجو برای ارائه بهترین نتایج به کاربر نهایی است. اگرچه به نظر می رسد گوگل بزرگترین موتور جستجو است ، اما از سال 2015 یوتیوب اکنون محبوبیت بیشتری نسبت به گوگل دارد .

2. بینگ  

بینگ پاسخ مایکروسافت به گوگل است و در سال 2009 راه اندازی شد. بینگ موتور جستجوی پیش فرض در مرورگر وب مایکروسافت است. در Bing ، آنها همیشه در تلاشند تا آن را به موتور جستجوی بهتری تبدیل کنند ، اما برای ارائه رقابت در گوگل فاصله زیادی وجود دارد. موتور جستجوی مایکروسافت خدمات مختلفی از جمله جستجوی تصویر ، وب و فیلم به همراه نقشه را ارائه می دهد. بینگ Places را معرفی کرد (معادل Google My Business است) ، این یک بستر عالی برای تجارت است که می تواند جزئیات خود را برای بهینه سازی نتایج جستجو ارائه دهد.

3. یاهو 

یاهو و بینگ بیش از گوگل با یکدیگر رقابت می کنند. گزارش اخیر در netmarketshare.com به ما می گوید که سهم یاهو از بازار 7.68 درصد است. اگرچه بعنوان یک ارائه دهنده ایمیل رایگان یک رهبر است ، اما با تأیید اخیر آنها مبنی بر اینکه جزئیات کاربر و رمزهای عبور که سال گذشته هک شده اند ، این امر به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

4. Baidu  

Baidu پرکاربردترین موتور جستجو در چین است و در ژانویه 2000 توسط کارآفرین چینی ، Eric Xu تاسیس شد. این جستجوی وب برای ارائه نتایج برای وب سایت ، فایل های صوتی و تصاویر انجام شده است. این سرویس برخی دیگر از خدمات از جمله نقشه ها ، اخبار ، ذخیره سازی ابر و موارد دیگر را ارائه می دهد.

5. AOL  

Aol.com همچنین در میان موتورهای جستجوگر برتر قرار دارد. اینها افرادی هستند که برای ارسال مرورگر و مودم نرم افزار خود ، سی دی هایی را ارسال می کردند که می خواهید روی رایانه بارگیری کنید. آنها که قبلاً بازیکن برجسته ای بودند ، اکنون 0.59 درصد از بازار سهم دارند. Verizon Communication AOL را به قیمت 4.4 میلیارد دلار خریداری کرد. این کار در سال 1983 با عنوان Control Video Corporation آغاز به کار کرد. در سال 1991 به نام آمریكا آنلاین و در سال 2009 با نام AOL Inc نامگذاری شد. AOL یك شركت رسانه ای جمعی جهانی است كه در نیویورك مستقر است. این شرکت همچنین خدمات تبلیغاتی را به صورت AOL Advertising ، AOL mail و AOL Platform ارائه می دهد.

6. Ask.com 

Ask.com که پیش از این با نام Ask Jeeves شناخته می شد ، در سال 1995 تاسیس شد. مفهوم اصلی آنها داشتن نتایج جستجو بر اساس یک سوال ساده + قالب وب پاسخ بود. یک انجمن پرسش و پاسخ است که در آن می توانید پاسخ سوالات خود را دریافت کنید و مقدار زیادی از داده های بایگانی را برای پاسخ به سوال شما ادغام می کند. به دلیل این وابستگی به مشارکتهای بایگانی شده و فعال کاربران ، نتایج به اندازه آنچه در Google ، Bing و Yahoo دریافت می کنید ، فعلی نخواهند بود. آنها سعی کرده اند مقابله کنند در جایی که منابع آنها پاسخی که از موتور جستجوگر شخص ثالث می گیرند ، ندارند. جالب است که آنها نامی نمی برند که چه کسی هستند.

7. DuckDuckGo

DuckDuckGo یک موتور جستجوی محبوب است که به دلیل محافظت از حریم خصوصی کاربران شناخته می شود. برخلاف Ask.com ، آنها در مورد افرادی که برای تولید نتایج جستجو استفاده می کنند کاملاً آزاد هستند. آنها با یاهو ، بینگ و یوملی همکاری کرده اند. این شرکت در سال 2008 توسط گابریل وینبرگ در کالیفرنیا تاسیس شد و درآمد آن از طریق شبکه اتحاد جستجوی یاهو-بینگ و شرکتهای وابسته تأمین می شود.

8. Wolfram Alpha

Wolfram Alpha یک موتور جستجوی دانش محاسباتی است که لیستی از اسناد یا صفحات وب را به عنوان نتایج جستجو ارائه نمی دهد. نتایج براساس حقایق و داده های مربوط به آن سوال است. بیانیه ماموریت آنها این است که همه دانش سیستماتیک را قابل محاسبه و به طور گسترده در دسترس قرار دهند. آنها در سال 2009 راه اندازی شدند ، اکنون یک راه حل Pro با قیمت گذاری برای دانشجویان و مربیان طراحی کرده اند. بیشتر از اینکه هدفمند باشد ، ابزاری عالی برای بازار مناسب است. 10. Yandex که در سال 1997 راه اندازی شد ، بیشترین موتور جستجو را در روسیه دارد. یاندکس همچنین در اوکراین ، قزاقستان ، بلاروس و ترکیه حضور چشمگیری دارد. این سرویس خدماتی مانند نقشه های Yandex ، Yandex Music ، مترجم آنلاین ، Yandex Money و بسیاری از خدمات دیگر را ارائه می دهد.

9. Lycos

Lycos در صنعت موتورهای جستجو شهرت خوبی دارد. مناطق کلیدی آن شامل ایمیل ، میزبانی وب ، شبکه های اجتماعی و وب سایت های سرگرمی است.

گردآوری:گروه هاست و طراحی سایت پاپا سرور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
mattis Lorem libero venenatis ut nec consequat. ut facilisis