آموزشسئو

5 نکته در مورد انتخاب کلید واژه های مناسب

  • مانند مشتری فکر کنید

مخاطبان مورد نظر خود را مشخص کنید و هنگام ایجاد لیست اولیه از کلمات کلیدی ، خود را مشتری فرض کنید. از خود بپرسید ، “اگر می خواستم یكی از این محصولات یا خدمات را پیدا كنم ، چه چیزی را در گوگل جستجو میکردم؟” شما همچنین می توانید با دیگران ، مانند دوستان ، اعضای خانواده یا حتی مشتریان فعلی مشورت کنید تا نظر خود را در مورد عباراتی که هنگام جستجو برای محصولات و خدمات خود استفاده می کنند ، در میان بگذارید.

  • رقیب ها خود را بشناسید

لیستی از رقبای اصلی خود تهیه کنید و به وب سایت های آنها بروید تا ببینید چه کلمات کلیدی آنها را هدف قرار می دهد. برای کمک به شناسایی کلمات کلیدی مورد نظر ، مطالب آنها را بخوانید و متاتاگهای آنها را مشاهده کنید. نگاه کردن به کلمات کلیدی رقیب شما نه تنها به شما کمک می کند تا آنچه را فراموش می کنید ببینید بلکه به گسترش لیست ایده های شما نیز کمک می کند.

  • کلمه کلیدی دم بلند را درک کنید

کلمات کلیدی دم بلند ترکیبی از سه یا چند کلمه یا عبارت است. در حالی که کلمات کلیدی دم بلند به تحمل حجم جستجوی کمتری می پردازند ، اما عموماً ترافیک مربوطه تری را به خود جلب می کنند ، به طور معمول رقابتی کمتری دارند و رتبه بندی در آنها راحت تر است. کلمات کلیدی دم بلند را انتخاب کنید که به مشخص کردن محصول یا خدمات شما کمک می کند.

  • از ابزارهای تحقیق در مورد کلید واژه استفاده کنید

اگر از Google Ads استفاده می کنید می توانید از ابزار کلید واژه آنها برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی هدف بالقوه خود استفاده کنید. با استفاده از این ابزار و دیگران مانند SEMRUSH و Raventools می توانید داده ها راجع به حجم و روند کلمات کلیدی ، رقابت در کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی مشابه و موارد دیگر جمع آوری کنید.

  • نتایج را تحلیل کنید

پس از انتخاب کلمات کلیدی خود ، فراموش نکنید که بر روی آنها نظارت کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید. غالباً کلمات کلیدی یا اصطلاحات گرایش وجود دارد ، همراه با کلمات کلیدی جدید که ممکن است رقبا از آنها استفاده می کند.

فراموش نکنید که در هر کجا که ممکن است از کلمات کلیدی خود استفاده کنید! کلمات کلیدی خود را در پست های وبلاگ ، پست های رسانه های اجتماعی ، متاتاگ ها و محتوای وب سایت خود قرار دهید. هرچه بیشتر از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید ، پیدا کردن مخاطب هدف برای شما آسانتر خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
eget commodo Sed ut felis commodo fringilla in ut vulputate, dolor