آموزشبرنامه نویسی

5 زبان پردرآمد برنامه نویسی

دانش برنامه نویسی بسیار ارزشمند است و یادگیری فن آوری های جدید و موجود می تواند منجر به فرصت ها و موفقیت های بسیار خوبی شود. حتی اگر پول تنها معیار سنجش موفقیت و رشد نیست ، هیچ چیز منکر این حقیقت نیست که حقوق خوب همیشه عامل اصلی تصمیم گیری در مورد برنامه های آینده ما است. و هرکدام  از زبان های برنامه نویسی معرفی شده، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند ، این سؤال که “در کدام زبان باید متخصص شوید؟” ممکن است از ذهن شما عبور کرده باشد. بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم تا در این لیست از 5 زبان برنامه نویسی که بیشترین درآمد را دارد، به شما کمک کنیم. حتی اگر این 5 زبان از نظر تولید درآمد رتبه های بالاتری داشته باشند ، انتخاب یک زبان برنامه نویسی همچنین بستگی به میزان لذت بردن از کار با آن و دقیقاً آنچه را که شما برای انجام آن نیاز دارید وجود دارد.

• زبان برنامه نویسی جاوا java
با تعداد بسیاری از برنامه های وب سرویس دهنده-سرویس دهنده ، JAVA را نسبت به سایر زبانها ترجیح می دهد ، فقط این زبان  است که زبان برنامه نویسی خود را در بین شاخص های تولید درآمد و محبوبیت در بین برترین ها قرار داده است. علاوه بر این  شاخص محبوبیت تضمین می کند که جاوا پشیرفت زیادی در توسعه برنامه نویسی خواهد داشت.

• زبان برنامه نویسی هدف گرا Objective C
هماهنگی با سایر زبان های برنامه نویسی کار می کند ، و اغراق نخواهد بود که بگوییم در شرکت Objective C ، ویژگی های سایر زبان های برنامه نویسی شکوفا می شود و به سطح کاملاً جدیدی می رسد. کاربرد بالای آن و هیچ مرز مجازی ، درهای تعداد فرصت ها را باز می کند. Objective C در این لیست از 5 زبان برنامه نویسی برتر بیشترین درآمد را دارد.

آیا می دانید در حالی که مدت زمان مدیدی است که از Objective C برای توسعه برنامه های iOS استفاده می شود ، اپل زبان جدیدی به نام Swift ایجاد کرده است که جایگزین Objective C خواهد شد و پیشرفت باورنکردنی دارد ! در چند سال آینده ممکن است زبان برنامه نویسی  Swift را در بالای این لیست مشاهده کنیم. اگر تازه وارد برنامه نویسی هستید ، از یادگیری هدف C صرفنظر کنید و به سمت یادگیری Swift بروید.

• زبان برنامه نویسی روبی ruby
گرچه هنوز روبی در اوایل زمینه ها است ، اما اعدادی که این زبان های برنامه نویسی در آن جمع شده اند متزلزل هستند. با محبوبیت محدود در مقایسه با سایر زبانها مانند جاوا یا PHP ، جالب است که Ruby چگونه بسیاری از زبانهای برنامه نویسی را دور زده است تا در میان تولید کنندگان برتر پردرآمد قرار بگیرد. ویژگی های استثنایی و تقاضای فزاینده آن نوید می دهد که این فقط آغاز است و چیزهای بیشتری برای روبی وجود دارد.
• زبان برنامه نویسی پایتون python
محبوبیت آن منعکس شده و زبان ساده ای است و پر کاربر،دندانه دار کردن مبالغ برای کسانی که به دست آوردن تخصص در آن است. پایتون به عنوان یک زبان اسکریپت نویسی ابزار بسیار خوبی پیدا می کند و از آنجایی که در هماهنگی بسیار خوبی با فناوری های جدید و به سرعت در حال ظهور مانند Hadoop و AWS کار می کند ، مزیت دیگری را به همراه دارد.
• زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت javascript
داشتن لیستی از زبانهای برنامه نویسی با بیشترین محبوبیت و ایجاد درآمد و نبودن جاوا اسکریپت  این لیست را ناقص می گذارد ، بنابراین ، در اینجا آمده است زبان برنامه نویسی که یک بار تعمیرات کامل را پشت سر گذاشته است و با افزودن Node.js و سایر ویژگی های آن به کابین در حال حاضر برجسته و بهبود یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
facilisis velit, mattis sed felis mi, leo. Donec